Gå til innhold

Vondt under samleie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner ikke hva det kan være.

Fra jeg møtte samboeren min har jeg ofte fått litt vondt når han er helt inni meg, mens noen ganger får jeg ikke vondt i det hele tatt og bare kan slippe meg løs uten å være redd for "smerter".

Men di siste dagene nå får jeg vondt for ingenting, han får ikke kommet langt inn før jeg jamrer meg over at det er vondt.

Prøvde å sjekke litt på egenhånd om noe var annerledes der inne, syntes ikke selv jeg merket store forandringer, men fikk selv vondt da jeg traff et punkt som ligger rett frem. hehehe..

Lurer på om noen kan ha noen tanker om hva det kan være?

Er utrolig frustrerende og ødelegger jo sex`en helt.

Passer ikke veldig bra ettersom vi prøver å bli gravide nå.. :(

Vil jo bare stå på og kose oss mens vi prøver.

Hjelp ???? :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg opplever akkurat det samme, og det ble ikke akkurat bedre når jeg ble gravid. Klarer nesten ikke å gjennomføre et samleie nå, uten at det gjør vondt.

Jeg fikk også vondt når han liksom kom litt for langt inn i meg.. hva er det de treffer? Livmortappen, hva er det?

Og er vi bare litt korte der inni - og evnt. mannfolka litt for lange? Er det derfor?

Skrevet

Det kan være livmortappen han treffer. Den er lettere å treffe i noe stillinger, og hvis han treffer godt. AU!! Den kan også være litt øm rundt eggløsnngstider :)

Skrevet

Jeg kan likegjerne få vondt i misjonær også.. men spesielt bakfra..

Skrevet

Det er nok livmortappen... Du får be han om å ikke gå helt inn. Eller i det minste litt mer forsiktig i de stillingene det er værst.

Skrevet

Men hvorfor blir det sånn? :(

Aldri opplevd det med noen tidligere..

Og er det ingenting man kan gjøre med det?

Skrevet

samme her, aldri opplevd det slik med noen andre.

Men han her, ja jeg vet ikke, er derfor jeg må spørre da, ser ikek noen konkret grunn for at det skal være så vondt liksom..

Ettersom vi prøver å lage barn prøvde vi i går også, og da gikk det plutselig helt greit, men det er så deprimerende når jeg stort sett alltid får vondt, føler at jeg suger i senga fordi jeg bare klager.

Vil jo være best, hehehe..

Hva kan man gjøre ja?

Hvorfor er det bare slik med han og aldri vært sånn før..?

Dritt kropp!

Skrevet

Slik har jeg det med min mann og.. ingen andre før ham.. vært gift i tre år.. men det er også først nå jeg har fått en sykdom som heter endometriose, som mest sannsynlig er grunnen til at jeg får støtsmerter.. selvom mannen er passelig stor, er det liksom måte på hvor vondt det skal gjøre og...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...