Gå til innhold

nå er det bare 2 mnd til jeg skulle hatt termin;-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

... og enda ikke gravid...

håper hvertfall jeg er gravid innen februar, for det er så mange jeg kjenner som har termin i feb-mai, og jeg skulle egentlig hatt termin før alle;-(

men i alle pp har jeg hatt tusenvis av symptomer og murringer allerede fra el, men nå kjenner jeg ingen verdens ting, kanskje det er bra?

jeg glemmer litt å kjenne etter også i julemaset og kaos på jobben i tillegg...

håper vi alle får en god juleferie med spire i magen;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

uff vet hvordan det er.Jeg hadde termin 27 sept og er enda ikke gravid.Har begynt på pergo i håp om å få fart på sakene:-))Håper du blir gravid snart:-))

ps:sist jeg var gravid fikk jeg ikke sympt før i uke 6 så jeg krysser fingrene for deg:)))

Skrevet

Hei Diamanda! Har faktisk kikket etter deg her. Har ikke vært her så ofte den siste tida, men kikket etter deg hver gang. Huff, ser at du ikke er blitt gravid enda du heller, Min syklus blir bare lengre og lengre nå, så neste ikm er ikke før 12,jan. PYTON!! Men blir en heidundranes juleferie da!! Hihi! Masse sengekos!! Hadde første termin 18.mar, så jeg håper inderlig jeg er gravid før det. Kanskje vi kan prøve å følge hverandre litt?? Når har du neste ikm??

Skrevet

hei chiquita;-)

koselig at du ser etter meg, jeg kikker etter deg også;-)

jeg har ikm 18 eller 19 des...så det er ikke lenge til...denne pp har jeg nesten ikke vært her inne, og gitt litt blaffen...og kjenner egentlig ikke hardt etter symptomer, og har heller ingen.

men de kommer nok snikende..he he..både jeg og sambo var syke rundt el, men friske nok til å "kose" oss;-)

koselig og følge hverandre, forhåpentligvis på 1, tri;-)

Skrevet

Åh, godt å høre at det ikke bare er meg som tenker slikt. Jeg er i samme båt og tenker "nå skulle jeg vært så og så langt på vei" og "nå skulle det bare vært så og så lenge til termin". Uff, jeg sliter jeg :(

Skrevet

Det er 5 uker til jeg skulle hatt termin. Når det nærmer seg, kjenner jeg at jeg blir lei meg, sinna og trekker meg unna alle. Blir litt asosial rett og slett, spesielt siden 3 av mine venninner har termin i løpet av den tiden. Er heller ikke gravid igjen, og synes verden er skrekkelig urettferdig. Var gjennom et IVF-forsøk i oktober som ikke ble noe av, og jeg håper så veldig at det klaffer nå, sånn at jeg slipper å gå gjennom hormonhelvete en gang til.. Da var jeg sikker på at det skulle gå bra, siden jeg regnet termindato til nøyaktig 6 mnd etter den terminen jeg skulle hatt, men nei da!!

Skrevet

håper det klaffer nå...for oss alle!!!!

trilletralle: så kjipt at det må IVF til for deg, da unner jeg deg virkelig å bli gravid NÅ!!!

klarer ikke å være glad på andre jeg kjenner som er gravides vegne heller...og det er trist;-(

hvis det klaffer denne pp får jeg termin på farfar sin bursdeg( hen lever ikke lenger)..så det hadde vært hyggelig;-)

Skrevet

Så spennende. Håper det har klaffet for deg nå!!! Det er vel gjerne når enn klarer å gi litt blaffen, det klaffer:)

Tror ikke jeg kommer til å være her inne så veldig mye før etter el, skal prøve å tenke på andre ting,og slappe litt av. Er jo god mulighet for det i jula, men skal selvfølgelig hoppe i høyet minst annenhver dag da:)

Kikker nok innom innimellom!! For å se hvordan det går med deg!! LYKKE TIL!!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...