♥Gullonga`n♥ Skrevet 10. desember 2008 #1 Skrevet 10. desember 2008 Jeg har en gutt som klør noe voldsomt av ulltøyet sitt. Har også prøvd å vaske det med Milo og Neutral, men det er like ille. Hva kan han bruke isteden, som er like bra?? Kan du hjelpe meg??
Minnie Mom Skrevet 10. desember 2008 #2 Skrevet 10. desember 2008 Har du prøvd ull med bomull på innsiden? Evt så kan vel teknisk superundertøy være et alternativ da?
Guttemamman:-) Skrevet 10. desember 2008 #3 Skrevet 10. desember 2008 Jeg har kjøpt undertøy av merket devold. Det er superundertøy innerst mot huden og ull ytterst. Kjempegode klær men veldig dyrt da. Ellers så bruker jeg vanlig superundertøy innerst og ett sett med ullklær utenpå.
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 10. desember 2008 #4 Skrevet 10. desember 2008 På www.nostebarn.no får man kjøpt ulltøy blandet med silke. Dette skal visst være veldig bra for allergikere og de som klør. Høres jo veldig godt ut da.
Dægern døtte Skrevet 10. desember 2008 #5 Skrevet 10. desember 2008 Fleece/microfleece. Bruker bare det jeg!
♥Gullonga`n♥ Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. desember 2008 Tusen takk for svar. Da må jeg nok ut og titte litt, og shoppe i morgen. Stakkars han kan jo ikke klø sånn.
Hikken Skrevet 10. desember 2008 #7 Skrevet 10. desember 2008 Cubus-ulla er ull på utsiden og myk bomull på innsiden :-) Har det til lille min, funker kjempefint :-)
Gjest Skrevet 10. desember 2008 #8 Skrevet 10. desember 2008 På Cubus har de noen som har bomull på innsiden og ull på yttersiden. De har ok pris. Pga at datteren vår har atopisk, har jeg måtte styre veldig med dette. Jeg har også kjøpt Devold og HH sine ullundertøy, som har polyester på innsiden. De får man kjøpt på sportsbutikker- dyre men bra. Datteren vår reagerer dessverre på begge disse (litt - ikke langt nær så mye som annet ulltøy) hvis det brukes daglig, derfor må jeg noen dager ha bomull underst uansett. De bodyene fra Nøstebarn reagerte datteren vår veldig på forresten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå