Gjest Skrevet 10. desember 2008 #1 Skrevet 10. desember 2008 Har prøvd å gi hel skive/skalk som han smatter på selv, eller små biter som jeg gir til han. Men jeg syns ikke at det er mye han får i seg, og når jeg endelig tror at han har spist noe, så finner jeg den store brødklumpen oppi ganen. Hvis ikke så samler han små biter som løsner og setter seg i halsen når han skal drikke melk. Liten hamster jeg har rett og slett! Han får allerede 2 grøtmåltider om dagen, middag og frukt(pure), så hadde vært fint med et brødmåltid også. Han har to tenner. Hvordan gjør dere det?
kitty08 Skrevet 10. desember 2008 #2 Skrevet 10. desember 2008 Jeg begynte også å gi brød på den tiden, men ikke så mye hun fikk i seg før rundt 8,5 mnd. Jeg skjærer opp i små biter, først så ga jeg henne, nå spiser hun selv med brødbitene foran seg (og halvparten havner på gulv og i smekken, men men ;-)). Kanskje du kan forsøke med en annen brødtype, jeg måtte prøve meg litt frem der. Ikke for "grov og hard" og selvsagt ikke for fint ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå