Anonym bruker Skrevet 10. desember 2008 #26 Skrevet 10. desember 2008 du lyver så det ryker av deg.. samme om vi trykker på nicket ditt i det andre innlegget litt lengre ned..eller de to her inne.. så står det nøyaktig det samme alle steder..at du er født i 1937?..og venter trillinger..HA HA....you´re a joke!!! finn deg en annen hobby..
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2008 #27 Skrevet 10. desember 2008 næmen... 72 år og har to småbarn, og venter trillinger?? oi oi... grannis på knuller´n ja... lol... herregud.. get a life..
Gjest Skrevet 10. desember 2008 #28 Skrevet 10. desember 2008 Du er en amatør anonym 22:18, denne trillingmammaen har bruker nr. 664140..det har ikke HI i denne tråden.
Silje%guttenemine Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #29 Skrevet 10. desember 2008 Denne profilen laget jeg FOR å lure dere hysterisk damer ! skal slette den nå og herretter være BARE MissMariah Ler enda:)
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2008 #31 Skrevet 10. desember 2008 og hvor står dette nr henn? står ikke noe nr på noen av innleggene som jeg kan se..verken her eller på de andre
Gjest Skrevet 10. desember 2008 #32 Skrevet 10. desember 2008 Før pilen over nicket, ser du at det kommer opp et ID nr. i verktøylinjen nede på skjermen?
Slalotte Skrevet 10. desember 2008 #33 Skrevet 10. desember 2008 haha! Drit kult bilde :) Ta musepila over nicket og se nederst på siden.. siste står det et nr..
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2008 #34 Skrevet 10. desember 2008 aha.. nå ser jeg det.. ja ja.. da får det vel bare stemme da... om ikke hun har lagd seg en ny profil fra scratch... neida.. men sikkert sant.. men må innrømme at det er litt vanskelig å tro på... har hørt om gutten som ropte på ulven vettu... blir jo på en måte det samme... prøver å tro deg..men hva i all verden skal vi tro da.. etter alt vi har lest hittil?!
Silje%guttenemine Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #35 Skrevet 10. desember 2008 Kjære deg ! Jeg bryr meg fint lite om hva du tror eller ikke tror Jeg hadde det morsomt i dag, og det virker nesten som om folk ble skuffet over at dette var tull og ikke den "ekte" "trillingmammaen"..hehhe:) sier kanskje litt om de..?
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2008 #36 Skrevet 10. desember 2008 vi er kvinner.. vi liker å krangle.. er vel nesten det vi er født til tror jeg noen ganger... mannfolkene sier ikke catfight for ingenting... jeg tror på deg jeg..) ligger bare i våres natur å holde på sånn vettu.. we can´t help it...vi ser noe vi kan plukke på..og da plukker vi!!! hilsen meg som skrev rett over her om gutten og ulven..;/ alle kan ta feil en gang..:/
Gjest Skrevet 10. desember 2008 #37 Skrevet 10. desember 2008 Nå skjønner jeg ingenting. MissMariah lagde en ny "trillingmamma" idag og kødda med dere? Eller har det vært MissMariah hele tiden? Hahaha, men jævla fint bilde da
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2008 #39 Skrevet 13. desember 2008 JEG ER TRILLINGMAMMA. JEG HAR INRØMMET AT JEG BARE HAR TULLET >> SE INNLEGG. HVORDAN KUNNE DU, KUNNE DU?! DIN SYKING! JEG ER IKKE FØDT I 1937!! DET ER NOE FEIL MED PROFILEN MIN!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå