Anonym bruker Skrevet 10. desember 2008 #1 Skrevet 10. desember 2008 Har så sinnsykt lyst på nintendo wii, vurdere å kjøpe det på nedbetaling på thorn. hva synes dere? er det dumt?
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 10. desember 2008 #2 Skrevet 10. desember 2008 ikke kjøp på nedbetaling det du ikke har råd til å betale med en gang, er ihvertfall det jeg lever etter... kan fort bli mye surr med renter og slikt... og thorn er blodpris, mye billigere andre steder... sjekk litt rundt på nettet etter juletilbud først, er mye bedre å heller spare opp enn å kjøpe på nedbetaling... men selvsagt, hvis du forventer mange penger etter jul, og kan betale det ned på kort tid, altså en måned eller 2, så er det jo ikke noe fare, da blir det mer utsettelse av betaling enn nedbetaling:)
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2008 #3 Skrevet 10. desember 2008 Prøv heller å få tak i en brukt. Mange som er lei av dem allerede.
bettan2 Skrevet 11. desember 2008 #4 Skrevet 11. desember 2008 Jeg er lei av min, kjøpt i sommer, nesten ikke brukt å har seks spill inkl wii fit! Det brettet du står på. Bare å kjøpe min:)
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2008 #5 Skrevet 11. desember 2008 Istedet for å kjøpe på avbetaling, så spar heller et beløp imåneden til du har råd til å kjøpe det kontant. Det sparer du mange tusen på!!!
bettan2 Skrevet 11. desember 2008 #7 Skrevet 11. desember 2008 mario kart, need for speed(bilspill) crash of the titans, wii fit, prince of percia, sims 2cast away, og wii sports! Med ratt, og sportspakke og wii board! Pluss at jeg har lastet ned noen spill som ligger på maskinen,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå