Herlige barn har jeg fått Skrevet 10. desember 2008 #1 Skrevet 10. desember 2008 Bare lurte ettersom du skrev at skålene dine fra Rosendahl sprakk,kan jeg spørre deg om det er fra Grand cru serien??
UnePune äntligen hemma! Skrevet 10. desember 2008 #2 Skrevet 10. desember 2008 Jepp! Fikk samtidig beskjed om at burde vaskes på 50 grader og ikke 70. Så nå håper jeg ikke jeg får trøbbel med knusing mer...liker serien og har ønska meg glassa til jul!
Herlige barn har jeg fått Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. desember 2008 Så merkelig, har glassene,og skåler og karaffel, men det er bare skålene som det blir hakk i, enda jeg vasker begge deler på samme temperatur. Hva skrev du i klagen? Måtte du levere fra deg de delene som var ødelagt? Har nemlig kastet den ene skålen!
UnePune äntligen hemma! Skrevet 10. desember 2008 #4 Skrevet 10. desember 2008 Sendte ikke noe inn nei, bare forklarte problemene jeg hadde hatt og at det var litt skuffende iom at jeg mente det ikke var min feil, og i butikken der jeg har kjøpt dem har de sagt at de kunne maskinvaskes. Hadde egentlig ikke forventa noenting, så blei veldig overraska kan du si! Jeg og har kasta etterhvert. Tenkt på å sende inn mange ganger, men så blir det liggende og til slutt kasta =P
Herlige barn har jeg fått Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. desember 2008 Okey, jeg får prøve og klage jeg også, fikk du bare nye boller? Sendte du klage direkte til Danmark eller salgskonsulent i Norge?
UnePune äntligen hemma! Skrevet 10. desember 2008 #6 Skrevet 10. desember 2008 til danmark. Fikk seriøst svar tilbake, og etter et par uker så kom nye(og flere) skåler på døra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå