WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 10. desember 2008 #1 Skrevet 10. desember 2008 Skal prøve å forklare: Jeg husker at jeg syntes det var ubehagelig med voksne som hadde drukket da jeg selv var liten. Nå skal det sies at jeg aldri har opplevd mine foreldre det minste beruset, men de få gangene jeg opplevde andre voksne litt på druen syntes jeg det var litt rart og ekkelt. Mannen min kan ikke huske å ha opplevd det som ekkelt eller ubehagelig med berusede voksne, men har sett voksne i sin familie beruset mange ganger (hehe..høres ut som de er drukkenbolter, men nå mener jeg til festlige lag og sånt! Ikke hver kveld eller helg.. ;o)...) Jeg mener det er litt undøvendig med alkohol når det er barn til stede, men er ikke fanatisk, og skal det mot formodning nytes skal man innta så små mengder at man ikke blir synlig beruset. Kan vi ha så forskjellige oppfatning av dette på grunnlag av kjønn? Altså at jeg som jente legger/la mer i det i min oppvekst enn mannen min som gutt? Tenker over det, og gutter/menn gjør jo ofte ikke ting så kronglete/tenker så mye på "småting" som mange jenter/damer kan gjøre...om dere skjønner? Ah...dumt forklart dette her men...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå