Gå til innhold

Er det jeg som er rar her? (Seksuelt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er sammen med verdens beste mann og elsker han over alt på jord. Men jeg blir litt lei meg over at jeg gir mer i senga enn han (føler jeg da). Jeg tar initiativ, utfører oralsex på han (ikke fordi jeg tror jeg må, men fordi jeg faktisk elsker det). Sier sjelden nei når han tar initiativ til sex.

Det som plager meg er at han ikke ønsker å utføre oralsex på meg, han skylder på tidligere dårlige opplevelser. Men jeg mener at man bør gi alt en sjanse når man går inn i et nytt forhold. Jeg har også mange dårlige erfaringer, men med han er alt supert, når jeg først prøver.

Grunnen til at jeg føler meg litt rar pga dette, er at jeg egentlig ikke liker oralsex så godt (utført på meg), men likevel blir skuffet over at han aldri ønsker å gjøre det med meg. Følelsen av at jeg ikke har noen begrensninger for han, og dermed yter mer mht forspill, sårer meg. Jeg maser selvsagt ikke på han, har sagt at han bare må si fra dersom han en gang skulle få lyst, slik at jeg er nyvasket og ren (et must selvsagt).

Er jeg helt merkelig??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er da så mye annet fint man kan gjøre i forspill, og fremheve

Skrevet

Men nå var det jo ikke akkurat det hun spurte om..

Jeg syns ikke du er rar.. Jeg syns samboeren din er litt rar.. Selv om han har fæle opplevelse fra tidligere så syns jeg han kan gi deg en sjanse fordet. Men det høres bare ut som en unnskyldning egentlig. Er det en unnskyldning, å han virkelig ikke klarer å gi oralsex, så syns jeg han burde vært mann nok til å si det som det er. Men kan jo ikke tvinge noen til å utføre noe de ikke vil. Men da får man si det.

Han må da gi deg en sjans! Hvis det er "bare" det det står på!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...