Gå til innhold

starter vell prøving snart jeg :-P

Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk en liten gutt i september som døde 11 uker gammel :-S

og nå sitter jeg og vurderer og bare få en til baby.. tenkte på og stoppe med pilla når jeg ar fullført det brettet jeg har nå :-O lurer på om jeg er gal.. men det føles rett for oss.....

noen her som har mista og starta prøving like etterpå??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke opplevd det dere har, men vil bare si at det var veldig trist å lese. Kan jeg spørre om dere vet grunnen til at det skjedde? Trenger ikke svare hvis du ikke vil.

Har hørt om flere som sier det hjalp mye å bli gravide igjen. Syns ikke det virker som du er gal i det hele tatt. Håper virkelig det går deres vei neste gang:)

Skrevet

foreløbi er det konkludert med krybbedød, men vet ikke noe mer før obduksjonsraporten kommer... håper på et til barn om en stund vi...

er blitt enig med samboern og starte prøving igjenn rundt nyttår...

Skrevet

Så utrolig trist å lese:´-(

Du er ikke gal, hvis det føles rett for dere, så er det bare å prøve. Ønsker deg masse lykke til!

Skrevet

Herregud så fælt! Stakkars dere, er jo alle foreldres mareritt dere har opplevd.

Har ikke opplevd noe lignende selv, men en venninne av meg mistet barnet sitt et par uker etter fødsel. Ble gravid ganske så raskt etterpå (noen mnd) og fikk en nydelig velskapt baby. Det var dette som føltes rett for de, og det gjorde sorgprosessen lettere tror jeg. Tror det er viktig å gjøre det som man føler for, ikke høre så masse på dem rundt seg.

Masse lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...