Gå til innhold

Hva gir dere i julegave til deres egne foreldre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det bare gaven til mine foreldre som gjenstår. De skal få kalender med blider av ungene og søskenbilde fra bhg fotograferingen. Men tenkte å kjøpe en ting i tillegg. Vet bare ikke hva. Kanskje jeg kan få noen ideer fra deres innkjøp?? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Digital fotoramme med bilder av barnebarnet blir det i år.

Skrevet

Mulig jeg er kjedelig, men her får de cd'r!

Fotografbilder av ungene har de allerede ;o)

Skrevet

Gavekort på billetter til Hålogoaøand Teater, inkludert kost og losji den helga de velger å bruke dem, selvsagt :-)

Skrevet

De får bilde av gullet og gavekort på resturant:)

Skrevet

mine får et innrammet bilde av lillegutt i 20x 30. så får stefaren min en marsipangris (tradisjon) så har jeg laget avstøpning av hånda til lillegutt i gips som de også får.

Skrevet

Mamma får almanakk med bilder av barna, fra minefoto.no.

Pappa får spekepølse og en 6 pk juleøl.

Skrevet

Pappa får lommebok og fotoalbum. Meg og min søster lager fra ferien vi hadde med han for to år siden. Han ble så glad for den han fikk i fjor av en annen ferie (så syns han kan spleise på feire hvert år så vi har julegave til han... hehe)

Mamma får ett gigant smykkeskrin, men det er heldigvis pappa som skal betale mest på det. Han fikk sniki seg unna å kjøpe den ene gaven han trenger i år også......... Også får hun ett kjede.

Bilder og ting ungene har laget kommer i tilegg.

Skrevet

Kalender med bilder, 5. året på rad:) Bøker:) Begge ønsker seg alltid bøker til jul, og det får de stort sett også. Veldig grei gave.

Skrevet

Mine foreldre: fotografbilde, dunputer og kurv med masse godt oppi =)

Svigers: fotografbilde, satinsengesett og teflonduk =)

Skrevet

En weeken på hotel borte fra alt mas og kjas. Da overtar vi jobbene deres i helgen (selvstendig næringsdrivende) samt lillesøster bor til meg.

Skrevet

Har lagd kalender av ungene og skal gi digital fotoramme som jeg programmerer før jeg gir den. Til svigers blir det kalender og en stor kurv med julemat som vi har bestillt. De har allerede fått den levert på døra..:)

Skrevet

Mamma/ektemann: tova tøfler, hjemmelagde

Pappa/kone: victorinox kjøkkenkniv, 22 cm

Svigers: de samler på farrisglass fra Holmegaard, så det får de.

Skrevet

Har kjøpt gavekort på den lokale slakterbutikken! :o)

Skrevet

mamma: veske, abonoment på 1-2-3 rom

pappa: aner ikke enda.. sukk.

sammen får de: pelspledd og kalender

av lille får de: kaffikopper som hun har tenget på. hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...