Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 10. desember 2008 #1 Skrevet 10. desember 2008 En skikkelig pyton dag har det vært i dag, og nå føler jeg for å få klage ut litt...!! Har altså så vondt i bekkenet, mellom beina og nedover låra, at det er helt forferdelig!!! Klarer omtrent ikke å gå! Spesielt ille nedover innsiden av høyre foten *blæh* Blir bare så irritert og sinna når jeg ikke kommer meg noen plass, får ikke gjort en dritt, det lille jeg klarer tar en evighet, det verker og er bare skikkelig VONDT! Har slitt med bekkenet i tidligere sv.skap også, og det er lenge siden jeg fikk diagnosen bekkenløsning i dette sv.skapet. Men, dagene er så opp og ned... Noen dager er jeg nesten helt bra, men stort sett plages jeg av bekknet til en viss grad...blir så forbanna de dagene som er så ille som denne! Helt forbanna hjelpeløs omtrent...det er på disse dagene jeg bare vil ha denne ungen ut og få bli meg selv igjen! Beklager altså...humøret og innstillingen er bare helt på bånn akkurat nå...godt å få lettet litt på trykket;/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå