Harald Ripultfør Skrevet 10. desember 2008 #1 Skrevet 10. desember 2008 Er du fornøyd? Jeg har netcom smarttalk, er ikke helt fornøyd.. ringer gratis til alle med netcom (nesten hele familien min) Men syns alikevel jeg får ganske høy regning. Tenkte kanskje å bytte til et annet, og samtidig kjøpe ny mobil..
Blåmandag¤ Skrevet 10. desember 2008 #2 Skrevet 10. desember 2008 Telenor. Er fornøyd med kundeservice og at det aldri har vært noe tull med dekning eller noe som helt, men det er dyrt ja.. Har tenkt å bytte til noe annet mange ganger, men har aldri gjort det.
sologsommer Skrevet 10. desember 2008 #3 Skrevet 10. desember 2008 Har OneCall, billigt!!! men er ikke fornøyed, kan ikke sende og motta mms til/fra utlandet + dårlig dekning
Snupi27 Skrevet 10. desember 2008 #4 Skrevet 10. desember 2008 hadde djuice nonstop før, mms og sms gratis men jammen fikk jeg nesten 1000 kr i regning hver gang.. nå har jeg tele2 champion og er veldig fornøyd.. betaler rundt 400 kroner nå =)
Silje og Vaniljebollene Skrevet 10. desember 2008 #5 Skrevet 10. desember 2008 Jeg har hatt tele2 den der som man ringer gratis til alle mobiler. Fikk likevel regninger på 600+++ hver måned, så en eller annen plass får de nok pengene sine. Og kundeservicen er så dårlig at bare det er grunn til å droppe hele tele2. Nå har jeg bestilt talkmore. Håper det er bedre.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 10. desember 2008 #6 Skrevet 10. desember 2008 Har telenor fri fiks, supert abbonement og får 30 minutt ekstra ringetid i måneden. Kjipt det har gått ut.....
AnTiLoPeSvIn Skrevet 10. desember 2008 #7 Skrevet 10. desember 2008 jeg har talkmore. kjempe fornøyd. betaler 350 kr mnd. ringer hvem jeg vil og når jeg vil. dekning har jeg alltid.
ingrid-84 Skrevet 10. desember 2008 #8 Skrevet 10. desember 2008 Tele2 sheriff. De første 140 kr (eller der omkring) er gratis. Altså blir 140 kr trukket ifra på regningen din hver mnd. Har bare hatt det noen få mnd, men første faktura var på 50 kr, det var for tre mnd...(ringer ikke veldig mye, men hadde vel ca. 3-400 pr mnd da jeg hadde djuice) Selvfølgelig ingen mnds avgift:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå