Gå til innhold

Jeg selger ut lageret med ubrukt barnetøy

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gå inn på www.finn.no

finnkode: 15772715

Jeg skal selge ut lageret, og det er fortsatt tid til og få det tilsendt før jul!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har mail :)

Hvorfor har du egentlig så masse tøy da??

Skrevet

Du har mye fint ubrukt tøy! Har du gått bananas på salg eller..? :D

Skrevet

Hmm.. Kanskje dumt spm.. Men hvordan søker man på finn kode?? =)

Skrevet

Blekkis:

Du kopierer den koden, går inn på finn.no, scroller nedover til helt neders på den siden, så er det en plass det står "søk på finnkode", skriv inn koden der og enter! :)

Skrevet

Hehe... nei jeg har ikke gått bananas på salg! Søsteren min og jeg importerer tøy fra USA, Kina og Australia som vi selger.

Vi har en gruppe på facebook som heter barnetøy, søk den opp og meld deg inn om du har lyst. Der oppdaterer vi med bilder av alt tøy ofte!

Mailen på finn er til søsteren min, så jeg skal gi beskje om bestillingen!

min mail er: [email protected], send en mail om du lurer på noe!

Skrevet

Det er 3 grupper som kommer opp når man søker barnetøy?

Skrevet

Gruppen på facebook er den med bilde av 6 strømpebukser!

Skrevet

også heter den barneklær ,ikke barnetøy! Sorry...

Skrevet

Jeg bruker str. M på sønen min som er 6 mnd.

Skrevet

Ok, da bør jeg bestille L til datteren min som snart er 10 mnd? Synes den rosa ullbuksa var sååå søt, men den har dere bare i M? Og de rosa uggsene var også utrolig søte, er det borrelås på de med blomster på?

Skrevet

Ja da hadde jeg nok satset på str. L på ullbuksene. Da holder den nok en stund også. Ullbuksene er hjemmelaget, så de er unike, så den rosa finnes kun i str. M.

De rosa skoene med blomster har borrelås på innsiden, de er kjempe søte!!

De rosa Uggsene er det også borrelås på, jeg har Uggs til sønnen min og elsker de, helt geniale i kulda. Ønsker meg sånne selv jeg :)

Skrevet

bilde nr 6 er en mørkerosa bukse i str. L og den grå buksa på bilde nr 4 er også stor (modellen er en liten 1 åring, hun er ca 74 cm lang)

Det er litt rare str. på ullbuksene siden de er hånsydde, så jeg anbefaler og måle en bukse du har og sammenlign.

Skrevet

Sendt deg mail jeg, satser på at den rosa ullbuksa passer, målte en bukse her og den var 27 cm i benlengde. Hun er ikke så veldig stor...

Skrevet

Supert! Skal sende varene til deg så fort jeg har penger på konto! Den rosa buksa er sååå søt, hadde lyst på den selv jeg. (har en sønn så det ble litt vel mye rosa til han...hehe)

Skrevet

Ønsker du levert før jul må det sendes senest 16 desember, så det er fortsatt et par dager igjen og shoppe på før jul!

Skrevet

det er ikke lov å drive egenreklame her inn....

Skrevet

Jeg har sendt inn en bestilling på strømpebukser og skulle få en mail tilbake med hvor mye det koster så jeg kan lage en sånn finn-avtalegaranti eller hva det heter.Sa hun skulle sende meg mail i går, men jeg har ikke fått noe. vil jo gjerne ha dem før jul, ellers er vitsen borte da :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...