xTulla Skrevet 10. desember 2008 #1 Skrevet 10. desember 2008 Noen ideer til hvordan jeg kan overtale kjæresten til å ville beholde ungen? Siden vi bare er 18 og 19 år, kan jeg jo ikke akkurat skryte til han om at vi er klar for dette nå. Jeg vet jo selv at det kommer til å bli en vanskelig start. Men jeg vil så gjerne gjøre alt for å få det til. Men da må jeg klare å overtale han. I jula skal vi til familien hans. Kanskje jeg skal prate litt med moren hans?
LillyMy+1<3 Skrevet 10. desember 2008 #2 Skrevet 10. desember 2008 Overtale han er kanskje ikke måten å gjøre det på?! Hva med å sette dere ned å snakke om det? Høre på hverandres synspunkter for og imot? Bare et lite forslag! :-) Håper det ordner seg! Og håper du ikke føler deg presset til å gjøre noe du ikke vil, for til syvende og sist er det faktisk ditt eget valg! :-) Jeg støtter deg hvertfall, om det kan være en trøst ;-)
xTulla Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. desember 2008 Takk, det var godt å høre Jeg har prøvd å snakke litt med han. Jeg spurte hva det var han var mest redd for. Og han svarte at det var at han skulle ha en liten gutt eller jente. Så spurte jeg hva det var med det å få en gutt eller jente som skremte han og han sa alt. Og jeg tenkte jeg skulle fortelle han at det skulle gå bra, men jeg kom ikke på noe å si. Jeg kom ikke på noe bra å si til hva som kommer til å gjøre det lettere for oss eller noe
LillyMy+1<3 Skrevet 10. desember 2008 #4 Skrevet 10. desember 2008 Hum.. Kanskje ikke den mest pratsomme mannen du har heller? Men hvem har da, når det kommer til slike ting?! Men vil han helt ærlig at du skal ta abort? Eller er han bare usikker fordi han ikke har fått fordøyd det enda? Har ikke vært borti dette problemet selv, så vet ikke helt hva du skal si forno.
xTulla Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. desember 2008 Det er det jeg ikke helt vet. Jeg sa til han at han i det minste kunne vurdere å la meg beholde, men han virket ganske usikker. Heldigvis har vi til over jul på oss før de 12 ukene har gått. Skal ikke gi meg på dette. Og om han virkelig ikke sier seg enig i å beholde, så må jeg vurdere om jeg klarer å ta meg av barnet alene uten han. Jeg håper virkelig han endrer mening, for jeg vil så gjerne at vi skal gjøre dette sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå