Gå til innhold

Bekymra nå, ja..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, plutselig nå i kveld har ene foten til minstemann på to begynt å svikte. Han har i perioder klaga over vondt i foten, og jeg har tenkt voksesmerter. Men nå har den altså begynt å svikte uten forvarsel. Gikk og datt, gikk og datt. Ser at han nå går bedre, men ser også at han har fått en teknikk når han går, som gjør at han ikke faller. Står han på bare den foten, gir den etter og han faller. Klager ikke over vondt, og gir ikke uttrykk for smerte ved berøring/klemming. Hmm, kjenner jeg er bekymra nå ja. Huff!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være en betennelse, få en time hos legen eller dra til legevakta.

Skrevet

Jeg hadde tatt en telefon til legevakten og bare hørt hva de hadde sagt..

Skrevet

Tar det med fastlegen i morra, siden han ikke gir uttrykk for å være smertepåvirket. Er jo så tåpelig at jeg tenker muskelsykdom med en gang, sikkert pga. at noen i min manns familie mista babyen sin av en ukjent muskelsykdom, som man i ettertid ikke kan si om det var noe som hadde oppstått under unnfangelsen eller om den kan være arvelig (de har fått beskjed om å følge med de andre ungene sine og om de får f.eks redusert muskelkraft). Kjenner at jeg har funnet roen igjen, og velger å ikke krisemaksimere dette, samtidig som jeg observerer nøye.

Skrevet

Sønnen til ei jeg jobbet sammen med fikk betennelse i beinet i foten. Han hadde ikke vondt, men begynte å slepe foten etter seg. De måtte være på sykehus i 2 uker å fikk antipiotika rett inn i benet. Det ble bra til slutt..

Ring legevakta å hør hva de mener

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...