Seriøst Skrevet 10. desember 2008 #1 Skrevet 10. desember 2008 Klarer nok ikke holde meg, men har absolutt ikke noen forhåpninger. Føler meg ikke veldig gravid nei. Saken er at jeg blir skuffet når testen viser negativ uansett ;-) Ville så gjerne sett den positiv nå!! Andre som nærmer seg testing?
atsjo Skrevet 10. desember 2008 #2 Skrevet 10. desember 2008 Jeg testa idag men negativ:/ blir kjempe skuffet her også selv om vi akkurat har begynt å prøve.. Men jeg har ikke mensen så det er nok en stoor grunn til at jeg blir så skuffet. Føler det ikke er vits på en måte, har jo ikke eggløsning når man ikke har mensen. Men har et håp. Trooor jeg hadde el for første gang siden sist graviditet så klamrer meg til håpet selv om det ser svart ut. Men skal teste på lørdag igjen så håååper:)
Seriøst Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. desember 2008 Ja, det er ganske rart hvordan det håpet overlever det meste når det gjelder dette her! =) Jeg testet ikke etter el denne mnd, så vet jo ikke om vi traff en gang, og ikke hadde vi så mye sex heller... I perioder er jeg sååå negativ, mens i andre perioder er det bedre. Leter etter tegn hele tiden, så jeg er sikker på at de fleste som jeg finne er godt innbildte! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå