Med spire nummer fire<3 Skrevet 10. desember 2008 #1 Skrevet 10. desember 2008 Var hos jordmor idag å fikk modningsakupunktur og strippet. Har ikke skjedd annet enda enn at jeg må på do å gjøre nr 2 hele tiden. Ikke flere kynnere eller tegn til fødsel. Så får bare krysse fingrene for at det skjer noe snart!!! Håper på mye fødestøv:P
Lille_Sebastian :D Skrevet 10. desember 2008 #2 Skrevet 10. desember 2008 Har selv hatt modnings akupunktur 2 ganger, og her er det rier på gang, og hvis det ikke er noe fødsel innen julaften så skal jeg bli strippet, men jm regnet med han kom før jeg trengte å bli strippet.. men som sagt så kan dette ta noen uker da :S Men får krysse fingrene på att du får rier du å da Lykke til
Med spire nummer fire<3 Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. desember 2008 Gikk en uke sist før noe skjedde, så har ikke store forventningene igrunn:) Har ny time neste uke, men håper i største grad at noe er skjedd til da. Lykke til selv lille_sebastian09
Gjest Skrevet 10. desember 2008 #4 Skrevet 10. desember 2008 jeg har hatt 4 timer med modningsakupunktur nå. eneste jeg kjenner er flere kynnere samme dag, og dagen etter jeg har vært der, samt litt mensmurringer, også har magen sunket. på fredag er jeg 39+2 og da setter han første runden med igangsettingsakupunktur. Gleder meg, kansje det blir vei i vellinga da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå