radio Skrevet 10. desember 2008 #1 Skrevet 10. desember 2008 I hele denne småbarnsperioden har det vært vondt å ha sex med mannen min. Avogtil verre, avogtil bedre. Jeg har fått tre barn de siste årene. Dette går jo ikke i lengden, er redd dette skal ødelegge for oss siden det aldri gir seg. Har vært hos legen et par ganger, håper nå å få henvisning videre til gynekolog dersom prøvene ikke viser noe spesielt. Jeg hadde det ikke sånn i det hele tatt før jeg fikk barn. Blir så frustrert! Er det flere der ute som opplever det samme? Er det noen som har råd eller erfaringer som kan hjelpe?
Gjest Skrevet 10. desember 2008 #2 Skrevet 10. desember 2008 må jo vere noe avorlig galt jeg har aldri hørt liknende hmm... har du ikke vert hos spesialisst ennå??? det burde du kankje for det kan hende du er skada eller noe etter fødselen eller dem ikke sydde ortnlig eller noe hva tror du??? må vere ganske ille og ikke vite da men h,mmm.... gjør det veldig vont da sånn at du ikke klarer og ha sex og er det ikke bra i det hele tatt??? du må sjekke det ut er nok frustrende... trøsteklem til deg!
Mamma2OO5 Skrevet 10. desember 2008 #3 Skrevet 10. desember 2008 holdt på å si, hvor gjør det vondt? helt innerst når han støter inn eller i selve skjeden? Jeg hadde vondt etter fødsel og kunne ikke ha sex før etter 3-4 mnd. Blei ikke sydd så det kan ikke være noe sånt. Det bare svei så sykt. Måtte lide litt gjennom et par samleier og så har det gått over. Aner ikke hva det var for noe jeg..
Mamma2OO5 Skrevet 10. desember 2008 #4 Skrevet 10. desember 2008 Det var liksom for trangt for han, veldig merkelig, men er det sånn du også føler det?
radio Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. desember 2008 ja det er ganske sprøtt at jeg ikke har vært hos spesialist ennå... legen nevnte første gang at det sikkert var tørt der nede pga amming og hormoner, men det hjalp jo ikke med ting som skulle hjelpe for det. Men uansett, jeg ventet til jeg var ferdig med ammingen for å se om det ble bedre da. Men det ble det ikke. Dvs, jeg har bedre perioder, og jeg klarte jo å bli gravid igjen:) Når det er vondt er det vondt fra første øyeblikk ja, han må bare trekke seg ut så får vi fortsette på andre måter. Blir veldig lei når det aldri gir seg. Takk for trøsteklem, trenger det:) Var som sagt hos legen for en liten stund siden, legen sa hun skulle henvise meg videre hvis hun ikke fant noe på prøvene. Og jeg er nok ikke skadet, det var vondt etter det første keisersnittet...
radio Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. desember 2008 Nei, det er i selve skjeden. I "veggene" liksom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå