♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 10. desember 2008 #1 Skrevet 10. desember 2008 ...høres sikkert ut som om jeg har drukket i søvne. Men, sånn er saken: Var på besøk hos min tante idag og fikk servert saft fra hagen. Oppdaget etter at jeg hadde drukket to store glass at det var litt sånn muggaktige greier i den... Litt hysterisk nå for at det skal være veldgi farlig! Noen som vet??? Tenker på at muggostene er farlige og sånn... Stakkar tanta mi er jo HELT utafor nå!
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #2 Skrevet 10. desember 2008 INGEN som vet??
Marita81*Overtid..... Igjeeeen Skrevet 10. desember 2008 #4 Skrevet 10. desember 2008 Ville kommet meg fort til legen....vet aldri om det er dødelig.....
Lykkeligmammatiltre Skrevet 11. desember 2008 #5 Skrevet 11. desember 2008 Hvordan går det? har du snakket med legen? håper det går bra:)
KlemC 3småUnder3år Skrevet 11. desember 2008 #6 Skrevet 11. desember 2008 Lit antibiotika har vel ikke skadet noen... Man må jo ikke bli hysterisk heller. Går nok helt sikkert superfint;) tihi;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå