Gå til innhold

Alene hjemme


Mersa og gutta <3

Anbefalte innlegg

O er på en konferanse i Brussel (nå hørtes han skikkelig vip ut hehe), dro i dag og kommer hjem natt til lørdag. Spennede å være alene med de to små :-)

 

Helt ærlig synes jeg det er litt deilig å være alene og, vi går jo mye oppå hverandre for tiden, så godt med litt alene tid og :-) Og ekstra godt når han kommer hjem igjen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra du koser deg med det. Jeg liker ikke å være alene hjemme... eller altså jeg liker ikke å måtte legge ungene alene. Det er så mye logistikk rundt leggingen når jeg skal legge begge to. De er jo trøtte samtidig. Klarte det på fredag og kjente at det var en deilig mestringsfølelse, men er glad det ikke skjer så ofte. Utover det så er det deilig å være litt alene i blant, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kose deg masse Mersa!! Så heldig du er med at flere av dere er "to" hjemme... Vi er jo egentlig det vi også, men det er mye jobbing og prosjekter på gang hele tiden for pappa at det som oftest faller på meg. Og er han hjemme må jeg innrømme jeg er kjapp til å få ordnet litt saker utenfor huset alene. Vi er gode på å reise bort da, og da er vi sammen!! Snart en ukes hytte tur nå og det blir bra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt deilig å ha helt alenetid hjemme, og kos når han kommer hjem igjen da!

 

Uff, jeg liker ikke være hjemme alene om natta jeg da, sjelden jeg er det også. Før i verden, da jeg bodde alene, måtte jeg alltid ha på radioen om natta... for da verken drømte jeg eller hørte andre lyder... hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...