Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært lite her inne for jeg har sittet med en advents kalender som jeg må få ferdig før fredag.Nå har jeg bare å sy på ringer og montere den.Å det skal bli en sann fryd å få den ut av huset, er møkk lei den.

Har bakt julekaker til den store gull medalje.Jeg og mamma laget 60 lefser på fredag og det kunne osteopaten min kjenne på ryggen min idag.Men gosj så deilig det er å ha gjort det.

I forgårs laget vi 2 doble deiger med pepperkaker sammen med ungene.Det var en skikkelig fin kveld.Jeg elsker advent, med sene kvelder og glade barn.Etter papperkake bakingen var det 4 sukker gira unger og 2 trøtte foreldre.Som svigermor sa til meg, tenk for noen gode barndoms minner de får..Og det håper jeg de gjør.

Fikk en gledelig overraskelse i går, ungene får 1000 kr hver og vi får 5000 kr av oldeforeldra til barna.De solgte hytta si i år og da vil de gi en flott gave til alle.Jeg har sagt til mannen min at jeg mener at siden det er hans beste foreldre så vil jeg at han skal kjøpe seg det speil refleks kameraet han har hatt så lyst på, men vi ikke har tatt oss råd til før.

Jeg vil ønske dere alle en riktig fin advents tid og skal prøve å bli litt mer aktiv her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Koselig å se deg igjen:-)

Deilig med sene adventskvelder og blide unger:-)

Jeg ligger rett ut med influensa og omg.syke men alikevel ligger liten rosa på armen og koser:-)

Skrevet

Hei =))

Nå håper jeg du sovna med et smil? Med viten om at prosjektet var ferdig???

Jeg håper du fikk sluttført den.;o)

Skrevet

Du er rett og slett kjempeflink, idefix!! Jeg bøyer meg i støvet. Igjen :)

Koselig å se deg!!

Skrevet

Ble ferdig klokka 1 i natt, føler meg 120 kg lettere, så godt å få den ut av huset og jeg rakk 1 års dagen som kommer etterhvert.

God bedring attpåklatten, høres ut som du trenger noen klemmer din vei. !!

Skrevet

Takk for det:-)

Og du er flink!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...