scoobydo Skrevet 10. desember 2008 #1 Skrevet 10. desember 2008 Har kjent liv de siste 3 ukene hver dag...er nå 20+2... Syns mini har virket roligere i går og i dag... Han har riktig nok gitt fra seg noen spark i løp av dagen.. men syns hna var mer aktiv forrige uke...
DiddiDaddi Skrevet 10. desember 2008 #2 Skrevet 10. desember 2008 Jeg har også kjent liv ca 1 mnd, vi er vel nesten akkurat like langt på vei. Her er det også sånn at dagene kan variere veldig. Noen dager på rad er det full fart der inne, også kommer et par dager der det er roligere, der jeg bare kjenner noen spark nå og da. De har jo fremdeles veldig god plass, så tror det er helt normalt at det varierer veldig.
scoobydo Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. desember 2008 Ja det er det nok.... Har alltid kjent liv når jeg legger meg... som oftest en 3-5 reale spark Men i går kveld når jeg la meg kjente jeg ingen... men han har forsåvidt sparket en del i dag.... Hadde liksom håpt at jeg ikke skulle bekymre meg for det her helt enda hehe Vet de har mye plass...og mange kjenner jo faktisk ikke noe liv enda ...
frua Skrevet 10. desember 2008 #4 Skrevet 10. desember 2008 En til i svangerskapuke 21. Jeg leste nettopp at babyen fra nå av danner seg et søvnmønster. Ofte sover den når vi er i aktivitet, og blir mer aktiv når vi er i ro. Søvnmønsteret er egentlig ikke et "mønster". Dvs at babyen sover ikke til faste tider, men gjerne flere ganger i løpet av døget. Det kan forklare hvorfor den lille i magen har flere rolige perioder. Jeg kjenner mest spark når jeg er i ro, men det er ikke alltid. Uansett er det morsomt med liv i magen. Mannen min har også glede av å se sparkene utenpå magen og kjenne dem tydelig men hendene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå