Gå til innhold

Hva har du gjort for et medmenneske idag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er mitt vanlige bidrag til verden vinterflickan...

MEN idag har jeg overrasket meneskeheten og vært reneste Mor Teresa.

Jeg kastet meg ut av sengen grytidlig, slengte to barn i bilen og kjørte TI km for å gå en fem km tur med ei vennine.. Hun trenger en turkompangjong og det er visstnok meg.. Kjørte jo ti km tilbake igjen også, fortsatt med grinete og slitne unger...

Jeg slapp frem tre stk i kassakø, de hadde bare noen få varer og jeg hadde handlekurv med topp...

Lagde yndlingsmaten til mannen min som jeg ikke liker selv.

Helt utslitt av disse gode gjerningene og i morgen skal jeg f*** meg gå fem nye km igjen kjøre 20 km for å gjøre det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som legger merke til at denne tråden er over 2 år gammel ?:)

Har dessverre ikke gjort noe fornuftig i dag .

Skrevet

OI, du har virkelig slått på stortromma i dag! Det må jeg si;)

Skal prøve å gjøre noe bra i morgen jeg også...

Skrevet

I dag har eg vore på andre enden...

Ei veninne tok eldste med på karneval i open bhg saman med sine ungar, så eg kunne dra aleine til legen på barneklinikken med lille.

Og så fekk eg og ungane kome på besøk hos svigers (som såg etter begge to mens eg sovna i stolen), og vere der til mannen var ferdig på jobb.

Satsar på at eg held meg nok på den riktige sida til at eg kan "ta ut litt oppsparte midler" utan at heile verdensbalansen går i stå.

Skrevet

I dag traff jeg en uteligger som gjorde virkelig inntrykk på meg.

Sønnen min og jeg gikk inn på matbutikken. Det første som møter meg er en handlevogn med en stor madrass oppi, med laken på. Jeg går lenge og tenker på denne vogna, og håper det ikke er noen som faktisk må gå rundt med sengen sin.

Så stiller vi oss i kø. Sønnen min er veldig glad i å legge varene på båndet og er ivrig. Mannen forran meg snur seg og smiler litt. Ser at han ser sliten ut. Har med seg noen bokser han ikke får pant for pga. noen bulker. Han legger frem pengene han har og han kjøper det han trenger. Resten legger han tilbake. Ingen sure miner, ingen frekk mann. Tigger ikke.

Så går han til denne vogna med madrassen. Jeg får helt vondt inni meg. Så etter at jeg har betalt så ser jeg han står og leter etter flasker i søppla.

Finner frem de småpengene jeg har å gir de til han. Han blir helt målløs, takker og bukker lenge etter at jeg har gått. Jeg skule gjerne slått av noen ord til men jeg begynte å gråte... Så måtte bare gå..

Ikke ofte jeg møter noen som gjør så inntrykk på meg. Men det var noe med han.. =(

Skrevet

anonym 19:58,jeg vet dette er en gammel tråd, men lurer veldig på om denne forfatteren sendte julekortet??

Skrevet

mamma`n til william, hva betyr vel det? Gode gjerninger blir aldri gamle.

I dag har jeg gitt av min tid til ei som tenker påselvmord.

Skrevet

For en koselig tråd! :o) Dytter litt, jeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...