Anonym bruker Skrevet 10. desember 2008 #1 Skrevet 10. desember 2008 Nå når kvelden senker seg kan jeg trygt si at det beste jeg har gjort idag er å ringe barnevernet for ei venninne. Datteren har det fryktelig vanskelig og jeg har en god følelse at dette skal nå skal gå bra. Det nestbeste har vært å pleie influensa syk mann , han har jo selvfølgelig mannfolk varianten! Hva har du gjort idag?
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2008 #2 Skrevet 10. desember 2008 Jeg hentet barnet til venninen min i bhg fordi mannen havnet på sykehus og alt var bare kaos. Så det var min gode gjerning i dag.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2008 #3 Skrevet 10. desember 2008 Flink du er HI:) Det er veldig tøft gjort av deg å ringe til barnevernet!! Flerer skulle vært som deg. Jeg har ikke gjort noe særlig for medmennesket. Bare vært hjemme og deppet egentlig:(
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2008 #4 Skrevet 10. desember 2008 Jeg har vært sjåfør for en veldedig organisasjon i dag og har gitt leieboerne mine en ny vaskemaskin.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2008 #5 Skrevet 10. desember 2008 En bra dag å spørre på. Salta oppgangen til de gamle naboene våre fordi det plutselig ble glatt. Hentet posten og handlet brød også. Skrev brev til en forfatter og spurte om det var mulig å sende et julekort/helsing til en syk nevø som er storfan. La med kort og frimerke. Vaska huset til helgen selv om det er samboeren min sin tur. Ringte to gamle tanter.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2008 #6 Skrevet 10. desember 2008 Jeg har massert de vonde skuldrene til mannen min, hjulpet ungene med å bake pepperkaker, hjulpet søstra mi med et dilemma på jobben, og hjulpet en frammed mann med å få lastet julegavene sine inn i bilen.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2008 #7 Skrevet 10. desember 2008 Gav et medmmenneske passet h*n(ne)s påskrevet.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2008 #8 Skrevet 10. desember 2008 Hi her : Mange gode gjerninger her Veldig koslig å lese. Kansje et tips kan være at vi tenker fra morningen av at idag skal jeg gjøre minst en god ting for et annet menneske
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2008 #9 Skrevet 10. desember 2008 Har hatt min far, søster + nevø på middag. ;o)
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2008 #10 Skrevet 10. desember 2008 Hm...i dag har jeg ikke gjort så mye for medmenneskene mine, men har vært skikkelig omsorgsfull mot mannen min i dag, funnet fram varme klær til han og lagde mat til han. Ellers har jeg lekt, lært og hjulpet barnet mitt mye i dag, men det gjør jeg hver dag, og ser ikke på det som noen god gjerning det er bare en naturlig ting man gjør. I morgen skal jeg tenke litt mer over det, og prøve å hjelpe mine medmennesker på en god måte! Fint innlegg, fikk meg til å tenke!
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2008 #11 Skrevet 10. desember 2008 Jeg har ikke gjort så mye i dag, kun jobben min med å hjelpe eldre og syke. Jeg gjorde derimot noe som kanskje kan kalles en god gjerning i går, da jeg holdt minnetalen som min bestevenninne hadde skrevet til sin pappa som døde i forrige uke. Hun visste at hun ikke ville klare det selv, og spurte meg. Jeg var utrolig nervøs og skalv som et aspeløv da jeg sto der foran 200+ mennesker i kirken, men kom meg fint igjennom talen allikevel. Det var verdt det da venninna mi hvisket "takk" etter at jeg gikk og satte meg på kirkebenken igjen.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2008 #12 Skrevet 10. desember 2008 Ikke meningen å kuppe tråden, men husker deg som skulle holde minnetale fra tidligere her. Så bra at du klarte å gjennomføre det, kjempegod gjerning, venninnen din var tydligvis også kjempetakknemlig!
giggsi Skrevet 10. desember 2008 #13 Skrevet 10. desember 2008 Feil dag å spørre på. Gav min hjerteform til mamma.Hun ønsket seg den. Ellers har jeg fått hjelp av en nabo til å fikse noe på vognen. I morgen skal jeg passe et barn mens mora har eksamen.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2008 #15 Skrevet 10. desember 2008 Takk skal du ha :-) Veldig glad for at jeg gjorde det nå.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2008 #16 Skrevet 10. desember 2008 Det var dritlang kø på polet i Sverige i dag, og høygravide som handlet for sambo slapp en alkis foran meg i køen fordi jeg synes han slet nok med å stå der.... Kanskje ikke akkurat en god gjerning i det lange, men der og da føltes det rett:-)
Boulengerina Skrevet 10. desember 2008 #17 Skrevet 10. desember 2008 Jeg gav en fattig venn litt mat.
SaDa Skrevet 10. desember 2008 #18 Skrevet 10. desember 2008 I dag stekte vafler og tok med meg mann og barn til mine foreldre så de skulle få smake også Mandag lagde jeg krumkaker til mine foreldre. I går lagde jeg 130 smultringer som jeg delte mellom svigermor, mine foreldre og meg selv
Elisa ♥2 barnsmor♥ Skrevet 10. desember 2008 #19 Skrevet 10. desember 2008 Jeg har hatt venninner og barn her på baking og pølser. Og hjulpet datter med lekser og lest og sunget mye med henne på kvelden, men det teller vel ikke... :-) Og maila en oppmuntrende klem til en venn som er langt nede
~Roskva~ Skrevet 10. desember 2008 #20 Skrevet 10. desember 2008 Jeg ga et kompliment til ei som jobber i samme korridor som meg. jeg kjenner henne ike, men hun hadde så fin tunika på seg at jeg måtte kommentere den...
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2008 #21 Skrevet 11. desember 2008 Idag/kveld gav jeg min søster et kompliment om hvor utrolig godt hun så ut,forleden dag.... Det ble hun veldig glad for;-) Da ble jeg også glad (fnis) Good karma
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #22 Skrevet 23. februar 2010 Jeg har støttet ei kreftssyk mamma på nettet, og sendt en trøstende melding til noen som har mistet ei de var glad i, enda jeg ikke kjenner dem.
Gjest Skrevet 23. februar 2010 #23 Skrevet 23. februar 2010 Jeg har vært smågretten og holdt meg unna andre mennesker i dag. Det har vært mitt bidrag
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #24 Skrevet 23. februar 2010 Jeg har besøkt en gammel dame sammen med ungene mine. Og på veien dit plukket jeg opp en som jobber i barnehagen til datteren min og kjørte henne hjem, da det var helt tydelig at hun strevde med å få med seg alt hun bar på og det slettes ikke går busser der vi bor... Takk for denne tråden, skal prøve å leve slik at jeg kan svare på den hver dag. I morgen skal jeg på besøk til en venninne som er gravid og sliten og da skal jeg ha med middag som de kan spise senere...
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #25 Skrevet 23. februar 2010 Jeg har vært en god rugemaskin for min ufødte sønn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå