Gjest Skrevet 10. desember 2008 #1 Skrevet 10. desember 2008 Hei hei vennen ) Og takk for så koselige gratulasjoner! Jeg startet en ny tråd jeg, en stund siden jeg har vært innpå, så orket ikke begynne å lete opp den gamle tråden Nå har du straks termin vet jeg - hvordan føles det?? Og hvordan er formen? Fremdeles mye vann og halsbrann? Blir godt å bli ferdig nå, håper du slipper å drøye så lenge, det er så slitsomt å bli gående på overtid. Sender over masse fødestøv til deg, og satser på du har bebisen hos deg i løpet av de nærmeste dagene ) Hvordan kjenner du det for fødselen da? Spent kan jeg tenke! Må bare si, at etter 2 fødsler, som slett ikke ble like, er jeg fremdeles ikke skremt fra å føde ) Syns det er slik en sterk opplevelse å få med seg, å få lov til å gi liv til et nytt menneske, det er ganske fantastisk! Klart det er vondt, skal virkelig ikke påstå noe annet, men likevel, opplevelsen kan ikke måles med noe annet - det vil jeg påstå ) Her går det litt rundt om dagen ;o) Vebjørn sover mye, men har begynt å slite litt med magevondt, så vi har noen lange gråtetokter på kveldene her. Blir så lei meg når jeg skjønner at han har vondt, og det er så lite man får gjort annet enn å bysse og gå rundt. Han liker veldig godt å bli stelt, ligger på stellebordet og kikker rundt seg - lille vennen ) Det blikket til en nyfødt altså, som tusen små stjerner som skinner - det er så utrolig vakkert ) Ammingen går kjempefint, men du så ofte de spiser - det hadde jeg nesten glemt! Rekker ikke gjøre så mye om dagen kan du si, men det hadde jeg lagt inn i beregningene også heldigvis, hadde et eneste mål, og det var å kose så mye som mulig ) Det eneste jeg syns blir litt vanskelig, er at jeg føler jeg får for lite tid med eldstemann. Han har vært så kjempeflink, og så stolt! Merker at han er litt mer oppfarende på oss om dagen, Babyen er han bare god mot, men kan bli veldig sinna på mamma og pappa. Prøver å bære over med det, å tenke som så at han må få utløp for alt det nye på et vis han også, stakkar, ikke så greit å være 3,5 år og plutselig skulle dele på all oppmerksomheten ) Men ellers går det kjempefint, du må bare glede deg vennen, det er så stort! Vil ikke bytte bort dette for alt i verden, selv om det er slitsomt å være oppe om natta og i det hele tatt, denne tida kommer aldri igjen, så den skal NYTES!! Nå er det snart jul også, gleder meg, blir litt rart å skulle feire nå som vi plutselig er fire ) Men det blir fint, den største julegaven vi kunne fått ) Tenker mye på deg, gleder meg slik til å lese godt nytt ) Jeg tenker etterhvert å bevege meg inn på dinBaby, vet ikke helt hvordan det fungerer, men skal nå sjekke det ut i alle fall ) Blir rart å skulle forlate BiM, litt trist på en måte. Selv hvor lei jeg var på slutten, er det rart å tenke på at dette svangerskapet faktisk er over. Ingen spark i magen lenger - nyt de siste dagene, om du klarer! Formen min er forresten kjempefin - litt sliten innimellom, men mer kan man velk ikke regne med kanskje. Har gått ned 13 kg nå, det kjennes deilig!! Da er det bare 11 igjen gitt... Men de får vi ta over nyttår tror jeg ;o) Ha en fin kveld, og kos deg med håndballen, håndballfan du også forstod jeg ;o) Varm klem,
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 11. desember 2008 #2 Skrevet 11. desember 2008 Hei hei kjære vennen:-) Så koselig å høre hvordan det går med deg og familien din! Gleder meg såååånnnn til jeg kan skrive til deg at gullet er kommet:-) Stakkars Vebjørn med magevondt... Ikke godt å se på at de helt små har smerter.. Man føler seg så hjelpeløs... Håper det går fort over! Så kjekt at storebror er god mot ham! Han er sikkert superstlt. Ikke rart han får litt ekstra sine mot mamma og pappa. Er jo så vant til å være den eneste for dere. Men dette kommer seg nok fort skal du se:-) Ja nå er det 3 dager til termin, og nå er det jeg som føler at fødselen er avlyst:-D Så nå skjønner jeg helthvordan du følte det de siste ukene dine! Er begynt å slite med søvnen nå, men bør vel egentlig være superfornøyd med at jeg fikk ha så god søvn så lenge... Er ikke vanlig det har jeg skjønt.. Men er så redd for å være stup trøtt og kjempe sliten når fødselen starter:-/ Men prøver ikke bekymre meg da.. Går vel helst bra! Jeg kvir meg nok endel til fødselen nå, men prøver å holde fokus på tiden som kommer etter fødselen.Den BARE gleder jeg meg til:-) Blir HELT fantastisk:-) Helt uforståelig at jeg skal bli mamma.. Har nok ikke gått opp for meg, selv nå etter 9 mnd graviditet... Er en merkelig følelse av uvirkelighet.. Og det at jeg nå liksom ikke føler det kommer til å bli noen fødsel er så rart også.. Husker du skrev noe om det du også, så du skjønner nok hva jeg mener;-) Akkurat som jeg innbiller meg at jeg er gravid:-D Helt utrolig at det er mulig med alle de plagene jeg har nå... He he. Godt det ikke er alt for lenge igjen, for jeg er nok desverre lei nå må jeg innrømme.. Syns jeg har vært litt uheldig da, hvis jeg kan få lov å syte litt.. Ligger her vettu med influensa, en rygg som streiker(isijas), et bekken på bærtur og den evindelige halsbrannen.. Og ikke nok med det, så fant en snekker fukt i veggenne våre for et par uker siden, så nå bor vi i et oppussingsprosjekt igjen, vi som nettopp var ferdig og hadde fått det så koselig.. Jeg hadde begynt å pynte til jul og gledet meg til julebakst og annet.. Men nå står alt på hodet igjen, og vi kan ikke oppholde oss på stua.. Noe som resulterer at mitt liv består i å ligge/sitte i sengen... Uff ikke så hyggelig akkurat... Men må bare se det positive med at han fant fukten. Hadde vært mye verre om det fikk stå og det hadde blitt sopp av det.. Da kunne jo lille gullet blitt alvorlig syk... Så er jo glad for det sånn sett:-) Håper bare det blir fort ferdig... Ja kg ja... Har til nå gått opp 23 kg. Men er egentlig ikke så opptatt av det nå. Mye er vann, og etter jul har jeg god anlednig til å få det bort igjen. Men i julen skal jeg kose meg og ikke tenke på det:-) Blir deilig å kunne spise det jeg vil igjen og slippe at det kommer opp igjen, eller at halsbrannen tar knekken på meg:-) Blir en herlig jul dette Miemamma:-) Ja vi får(du har fått) verdens beste julegave i år:-) ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ som jeg gleder meg. Kunne ikke ært bedre:-) Har hatt lyst å bli mamma så lenge nå og er så klar så klar:-) Du må ha en super fin adventstid vennen! Tenker masse på dere:-) Og mens jeg venter er det helt fantastisk med hådball ja:-) Jeg har jo noe å se frem til hver dag omtrent da vettu;-) Elsker håndball!!!!!! Blir så engasjert:-D Og hver gang det er en turnering på tv, får jeg sinnsykt lyst begynne å spille igjen! Artig er det også at Isabel Blanco er tilbake. Kjekt å se henne spille! Har spilt på lag med henne i flere år;-) Håper at neste gang jeg skriver til deg vennen, så har lille gullet kommet:-) Stor klemmmmm:-)
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 11. desember 2008 #3 Skrevet 11. desember 2008 Dytt.... Skal prøve å holde den oppe på side 1 jeg;-)
Gjest Skrevet 18. desember 2008 #6 Skrevet 18. desember 2008 Hei vennen ) Huff, nå er det du som er på overtid Om det da ikke har skjedd noe i dag da, vel og merke Var innom og sjekket dagstråden i går for å se om du hadde skrevet deg på, og leste du er 3 dager, 4 i dag da, over termin, og ingen modning enda... Isj, føler inderlig med deg nå! Skal love deg jeg vet hva du prater om når du føler fødselen er avlyst ja ;o) Men vennen, fatt mot, nå er det uansett bare snakk om dager, selv om jeg vet det kan virke som år på tampen! Og stakkar deg som virkelig har fått en kjedelig avslutning på svangerskapet også. Håper virkelig influensaen har gått over? Det er i alle fall fordelen med at det ikke har skjedd noe enda da, så er du forhåpentlig frisk til fødselen endelig setter igang ) Og ja, jeg er ganske sikker på at når bare gullet er ute, så er du kvitt veldig mange av plagene ganske så fort. Du er jo sånn sett litt "heldig" da, at mange av kiloene dine er vann. Kunne ikke skylde på det heller jeg, 24 kg, uten antydning til vann i kroppen - jippi!! Men, halvparten er allerede borte etter knappe 3 uker, og resten har jeg planer om å trille bort ;o) Æsj, så utrolig kjedelig med den fukten da gitt! Og dere som skulle nyte nytt kjøkken og stue til jul - er det ikke typisk! Men helt enig med deg, godt dere fant det ut nå i alle fall. Så ordner det seg nok, også er alt i tipp topp stand med ny baby i hus - tenk så deilig da ) Skulle virkelig ønske vi var i mål med nytt hus vi også.... Men ting tar tid! Neste jul, om vi jobber hardt, kan vi kanskje pynte juletre i ny stue vi også ) Åh, jeg er så spent på å lese hvordan fødselen din blir etterhvert!! Savner BiM på den måten, plutselig er man ikke "en del" av det lengre, det føles helt rart! Må smugtitte innom 3. tri iblant likevel, men nå begynner de fleste nickene å bli ukjente for meg, så må vel bare finne meg i at jeg er ferdig - hi, hi ;o) Her går det fint. Må bare innrømme at vi ikke har fått rutine på noe som helst enda føles det ut som ;o) Vebjørn har dessverre begynt å snu døgnet litt, og det er ganske krevende når en må opp på dagen og ordne med eldstemann, ellers kunne en jo sovet en del da liksom. I natt var han våken fra 24 til 04, og jeg var bare sååååå trøtt.... Kjente tårene presset på en stund da altså, mangel på søvn er nok det mest slitsomme med spedbarnsperioden, men får bare trøste seg med det, at det bare er for en periode. Ellers må jeg fortelle at i går bare smeltet jeg fullstendig!! Vebjørn begynte plutselig å smile til meg :) Det var helt forunderlig vakkert, ingenting som kan måle seg med den lykkefølelsen da nei Og i dag har han også smilt et par ganger, ikke 3 uker gammel engang, fy fillern så fort ting skjer! Men du har altså så mye å glede deg til M-79, det å bli mor er utrolig stort! Og om ikke alt føles like nytt denne gangen siden vi har vært igjennom det engang før, så må jeg si at jeg nyter å føle meg tryggere denne gangen. Var nok en del engstelig første gang, for alskens egentlig, men denne gangen føler jeg mye større ro, og det er deilig ) Men det du nå snart får oppleve, det første møtet, det kan ikke beskrives, bare at du må oppleve det, og at det bare er noe uendelig stort!! Som jeg gleder meg til å forhåpentlig høre at du har født veldig veldig snart!! Vi var jo bare to dager på sykehuset vi, så enda har du tid til å rekke hjem til jul. Født eller ikke, gleder meg til å høre fra deg uansett Mange gode klemmer, og ønske om masse lykke til til deg og gullet )
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 21. desember 2008 #7 Skrevet 21. desember 2008 Hei hei kjære Miemamma. Nei her skjer det fint lite, utenom at jeg nå også har fått sv.skaps.forgiftning... Lå litt i kortene da med alt vannet jeg har i kroppen.. 3 i ødemer nå. Så vurderer å mote meg opp til å be om igangsettelse i morgen...... Er jo bare selvfølgelig ekstra redd for det.. Men det er kanskje det beste. Begynner å bli fryktelig slitsomt nå, og vet jo at gullet vil ha det bedre ute nå... Uff men du vet hvor skremmende det er... Du var jo gjennom det samme.. Men lurer på om jeg bare skal prøve å bite tennene sammen og hoppe i det. Har jo vært sp mål om innleggelse helt siden onsdag nå, men alle håper liksom det skal komme igang av seg selv. Men her er det overhodet ikke noen tegn. Håper det snart blir masse mer søvn for din del! Søvn er så ufattelig viktig for å fungere. Tenker masse på deg vennen, og gleder meg til å komme inn igjen på tråden til deg å fortelle noe positivt:-) Kryss fingrene ekstra for meg nå vennen! Stor klem fra en noe desperat M-79:)
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 22. desember 2008 #8 Skrevet 22. desember 2008 Dytt:-) -8 dager nå, og enda mer desperat;-) Skal til jm om en time. Har blitt mye grining i helgen må jeg innrømme....
Gjest Skrevet 23. desember 2008 #9 Skrevet 23. desember 2008 ååååååå... har så vondt av deg nå! men registrerer at dette skrev du i går, og i dag har du ikke skrevet deg på dagstråden + svart på en tråd som var til deg, så nå krysser jeg alt jeg har for at gullgutten kom lille julaften, eller at du i det minste er igang!! jepp, sånn må det bare være!! og sånn som jeg gleder meg til å lese at lille nurket har kommet til verden!! kan skjønne tårene kommer, been there, done that, du har min fulle forståelse! hvis gullgutten kom på dag 9 fødte vi i så fall nesten like mange dager over tiden, vebjørn kom på dag 10. og jeg er også så spent på om du kom igang av deg selv, håper det! her skrives det uten store bokstaver i kveld, hi, hi, fordi veslegutt ligger og pupper, og da mangler jeg en hånd gitt! skulle pynte juletreet nå, men det var ikke lillemann enig i, så må til en liten matskvett først. må bare få ønske deg en riktig herlig jul vennen, trolig blir det vel sukehus på julaften for dere, men da har dere jo sikkert den største gaven i armene! gleder meg slik til å høre fra deg nå, og håper alt har gått fint. skriver som om du har født jeg, håper så inderlig den magefølelsen stemmer. varm klem fra meg
Gjest Skrevet 26. desember 2008 #10 Skrevet 26. desember 2008 Dyyyyytttt!! Ååååå, så spent jeg er på å høre fra deg nå )
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 26. desember 2008 #11 Skrevet 26. desember 2008 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Miemamma jeg har født :-) Endelig:-) Men er på barsel så skriver lengre når jeg er kommet hjem. MEN: Gullet kom på julaften, 10 dager over, akkurat slik som deg:-) Men ble igangsatt lillejulaften og fødsel varte i 2 døgn............ Så var en rimelig heftig fødsel. Men nå er jeg verdens lykkeligste mamma:-) Målene hans var: 54cm, 4020gram+ 36 rundt hodet. Med andre ord HELT PERFEKT;-) Skriver senere. Klemmmmm
Gjest Skrevet 28. desember 2008 #12 Skrevet 28. desember 2008 Ååååå vennen, endelig ) Jeg sitter her med gledestårer, og er så glad så glad for endelig å lese at du er ferdig og at du har gullet hos deg ) Det føles nesten som jeg akkurat har født igjen selv, det er så stort! Har vært innom alle dager og kikket etter deg, bortsett fra i går da vi var borte selvsagt, men du så glad jeg ble når jeg endelig så livstegn i dag!!! Har ventet og ventet jeg!! Jippi!! Jeg skjønner du har hatt det beintøft, fødsel i 2 døgn, lillegull gjorde det ikke lett for deg da vennen, men fy fillern for en fantastisk julegave å få!Jeg gleder meg stort til å høre hvordan lille John Adrian kom til verden. Du ble altså igangsatt, det var litt leit det ble slik da, men håper til tross for det at du har hatt en sterk og fin opplevelse. Hvordan var barsel? Best de tok godt vare på deg ;o) Her har vi det bare fint, hatt en strålende jul, om enn litt slitsom med mye besøk og farting, men nå roer vi det ned et par dager før vi reiser til Tønsberg til nyttår. Skal feire sammen med søstern, gleder meg stort! Håper også å få møtt Tussemor en tur, hun bor jo der, så prøver å få til et treff før vi drar hjem ) Synd vi ikke bor nærmere vennen, hadde vært storveis å få truffet deg, tenk vi skulle trilla masse tur og kost oss da du ) Lille Vebjørnen vår sliter noe fælt med magen i kveld, så nå begynner pappaen å ønske litt avlastning her forstår jeg, så får nesten gå og vugge litt. Men himmel så glad jeg er for deg og lillegutt, og som jeg gleder meg til å lese fødselshistorien din, og ikke minst hvordan det var å komme hjem, og hvordan du har det. Ja, hvordan er formen din?? Kos dere så masse masse vennen, og nok en gang, gratulerer så inderlig mye ) Varm juleklem fra meg
Gjest Skrevet 29. desember 2008 #13 Skrevet 29. desember 2008 Dytter til deg, og nå er det min tur til å forsøke å holde denne på førstesiden ) Tror forresten jeg har glemt å fortelle at Vebjørn har begynt å smile masse?? Det er så utrolig skjønt! Første smilet kom 15. des, og nå smiler han mange ganger om dagen, og masse når han ser storebror - som blir kjempestolt ) Hvordan ser forresten lillemannen deres ut? Så fin vekt og og så lang da gitt! Eldstemannen vår var 51 cm og 3870, det er ganske utrolig å tenke på at minsten veide en kilo mer nesten! Spent på 6 - ukers kontrollen, satser på han har lagt på seg fint. Skal på kontroll 6. januar. Vebjørnen vår er akkurat en mnd i dag, nyt hvert sekund M-79, de kommer ikke igjen, så kos dere masse, masse!!! Klem
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 30. desember 2008 #14 Skrevet 30. desember 2008 Dytt......... ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ nå er jeg såååååååååååååå sint!!!!!!!!!!!!!!!! Hadde skrevet det lengste innlegget til deg, så klarte jeg å slette det, og nå har jeg ikke tid til å skrive mer...... Vi får besøk... Hadde skrevet hele fødselshistorien:-( Me jeg dytter det frem jeg, så kommer jeg inn så snart jeg kan og skriver det omigjen.... ÅÅÅÅÅÅÅÅ såååååååå KJEDELIG:-( Men: Klem til deg:-)
Gjest Skrevet 1. januar 2009 #15 Skrevet 1. januar 2009 Hei vennen min, og riktig godt nytt år!! Har dere hatt det fint? Vi koste oss noe alldeles i går, hadde en topp kveld, men et mareritt av en natt, lillegutt var våken fra 23 til 05.30, og han hadde så vondt, så fyyy, håper det blir med den natta der altså! Så ergerlig når innlegg forsvinner sånn, I know! Opplevd det noen ganger jeg også, så nå pleier jeg å kopiere innleggene mine før jeg lagrer dem, for da er det bare å lime dem inn igjen om de skulle bli slettet ) Men jeg er en tålmodig sjel, og venter fortsatt spent på å lese historien din ) I morgen skal jeg treffe Tussemor, det blir kos! Gleder meg til å vise henne minsten, og se den fine gravidmagen hennes da! Måtte sladre litt og fortelle henne at du har født da, og det syns hun var riktig koselig! Håper dere har en super start på det nye året, gleder meg til å høre fra deg ) Klemmeklem
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 2. januar 2009 #16 Skrevet 2. januar 2009 Hei hei vennen:-) Nå skal jeg skrive igjen, men skriver i word og kopierer over;-) Denne gangen skal ingenting mistes;-) He he:-D Så dytter denne frem igjen, så kommer forhåpentlig fødselshistorien i løpet av kvelden;-)
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 3. januar 2009 #17 Skrevet 3. januar 2009 Her kommer den vennen:-) Fikk besøk igjen i går, så da ble det ikke i går heller, men nå kommer den:-) Hei kjære Miemamma og riktig godt nytt år Nå kommer endelig min fødselshistorie: Det hele begynte natt til lille julaften, med milde rier. Kl 0730 på morgenen trodde jeg vannet gikk, da det rant en strøm av blodfarget vann nedover meg. Ringte føden, og de ville ha meg inn til sjekk. Hadde fortsatt milde rier. Kom til sykehuset ca kl 1000, og ble sjekket. Vannet var ikke gått likevel, men jeg hadde for høyt blodtrykk, og lille gullet reagerte negativt på riene mine, så de ville sette meg i gang. Pga at jeg ikke var moden (1cm livmortapp, 1 cm åpning, ikke sentrert og umoden) måtte jeg først modnes. De måtte bruke metoden som er mest skånsom for babyen, og det er ”ballong”. Et kateter ble ført inn i livmoråpningen, og en ballong ble pumpet opp der inne med saltvann til 2,5 cm. Dette var syyykt vondt, og de måtte gjøre det to ganger, da den ikke satt slik den skulle.. Denne modningen satte fart på riene mine, og jeg hadde intense rier med max 3 min mellomrom. Fikk ligge på rom alene med mannen hos meg, da dette var ”så godt i gang”. Men: Riene var ikke effektive, og på morgenen julaften, etter nesten et døgn med intense rier, hadde jeg kun 2-3cm åpning. Ble likevel trillet inn på føden. Her fikk jeg koblet til elektroder for å sjekke at gullet hadde det bra, og helt ufattelig nok så hadde han det helt fint:-) Nå hadde jeg ikke sovet i det hele tatt på nesten 2 døgn og var helt utmattet…. Så fikk jeg satt på dryppet. Men fortsatt gikk det sakte.. Først rundt kl 1500 hadde jeg 5 cm åpning, og jeg måtte ta en siste tur til toalettet. Dette ble så pass stor påkjenning at jeg kastet opp. Heldigvis i vasken på toalettet. Kom kun galle, da jeg ikke hadde fått i meg mat på 2 døgn. Da jeg kom tilbake til føderommet fikk jeg min etterlengtede epidural. Dette var noe jeg også ble tvunget til å ha uansett, pga den ville være med på å senke blodtrykket. Men jeg var super glad for at jeg skulle få den, selv om jeg kvidde meg vanvittig. Men det var barnemat å få den satt, og fy flate så deilig det var etterpå….. Jeg NØT det;-) Kunne til og med slappe av litt innimellom riene. Etter dette ble drypp og epidural skrudd opp side om side, og min kjære gode jm sa: ”nei du kan ikke ligge her på selveste julaften med så store smerter” :-) Hun var en sann engel!!!!!!!!!!! Ca kl 1700 hadde jeg 7 cm, og fra dette til utdrivningsfasen syns jeg tiden gikk fort (for første gang). Ca kl 1900 hadde jeg full åpning og ingen kanter, men John Adrian sto litt langt oppe i fødselskanalen, pluss at hodet sto skrått. ”Kvart på ni” kalte de stillingen på hodet hans. Men det gikk ikke mange minuttene før dette var greit og jeg kunne begynne å presse. Nå skulle jeg begynne på det jeg på forhånd hadde kvidd meg mest til. Men til min store overraskelse var dette det letteste og beste og minst smertefulle med hele fødselen!!!! Det var rett og slett fantastisk:-) Var utrolig godt smertelindret av epiduralen da;-) Og jeg presset alt jeg hadde på hver ri (når jeg fikk lov) Og kl 1933 kom vårt lille gull av en julegave til verden. FYYYYYYYYYYY flate for en følelse. Det er jo virkelig UBESKRIVELIG!!!!! Men det vet jo du allerede;-) Fikk ham opp på brystet med en gang, og han var bare helt nydelig og perfekt! 54 cm, 4020 gram og 36 rundt hodet. Fikk 9-10-10 på apgar:-). Mens gullet lå der ble jeg sydd. Hadde revnet til grad 3, og ble sydd leeenge og vel. I tillegg sydde dama meg feil, og måtte sprette opp igjen, for så å sy på nytt:-( Hadde egentlig ikke revnet helt inn til endetarmen, men hun sydde inn dit, og måtte derfor sprette opp igjen. Hadde revnet ved urinrøret også, så måtte få satt inn kateter for et døgn. Da de skulle fjerne epiduralen fikk jeg et stort dropp i blodtrykket, og jeg kastet opp igjen og besvimte. Fikk satt intravenøst for å få dette ok igjen. Senere ble vi trillet opp på et familierom, hvor mannen min fikk være hele tiden. Han måtte det kan du si, da jeg trengte hjelp til ALT;-) Fødselen min ble betegnet som en kritisk, langvarig og hard fødsel… Og DET merket jeg;-) Men kjære Miemamma: Nå har vi gullet vårt her, og ingenting kunne vært bedre. Formen min kommer seg fra dag til dag, og nå kan jeg sitte på min stakkars rumpe igjen også;-) He he… Så dette var min fødselshistorie. Håper den var leselig! Går litt fort i svingene her om dagen;-) Stoooor klem til deg, og håper du, Vebjørn og dere alle har det bra nå!!!!
Gjest Skrevet 4. januar 2009 #18 Skrevet 4. januar 2009 MILDE HIMMEL!!! Kjære vennen min, jeg sitter her og tårene triller for deg, dette var et utrolig sterkt innlegg. Vet ikke hva jeg skal si, annet enn at du må jo være utrolig sterk! At du orket!!! Så utrolig flink du har vært, det står virkelig respekt av å makte en slik hendelse, jeg tar av meg hatten! Mine fødsler må jo bare ha vært barnemat målt opp mot dette. Vurderte de aldri KS? Også at du skulle revne slik i tillegg da stakkar, nei jammen fikk du det tøft. Men så utrolig godt da M-79, at du var sterk for lille gullet, som jo faktisk hadde det bra takket være du holdt ut med smertehelvetet - for det må det jo ha vært! Og at du endelig fikk den etterlengta premien din - den trengte du, og den fortjener du så innderlig vel ) Håper du har fått hjelp til å bearbeide fødselen før dere forlot barsel? Hvordan hadde mannen din det? Å, som jeg skulle ønske du hadde sluppet dette, men heldigvis og takk og lov er du ferdig, og ettersom jeg forstår på bedringens vei ) Må du ta godt vare på deg selv kjære du, og pes ikke for mye med alt, oppvasken går ikke fra deg, og besøket kommer igjen om du er sliten vet du ) Hadde vært så koselig å høre hvordan det går med dere utover. Jeg har akkurat truffet igjen Tussemor, kjempekoselig Ikke så mange jeg har hatt kontakt med sånn ordenltig her på BiM, men de få jeg har mailet med er jo så fantastiske jenter virker å være Så om du har lyst, inviterer jeg deg til å finne et nytt sted på nett vi kan skrives, om det blir DiB, mail, facebook eller what so ever blir det samme for meg Og uansett vil jeg bare takke for alle koselige meldinger, og for at du delte den sterke historien din med meg! Varme klemmer, med ønske om et herlig, morsomt og spennende 2009, for deg sammen med lille John Adrian.
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 5. januar 2009 #20 Skrevet 5. januar 2009 ÅÅÅÅÅÅ tusen takk vennen:-) Så skjønn du er!!! Ja nå går det veldig bra og jeg har stor fremgang hver dag. Har også gått ned 20 kg allerede, og det er jo bare HERLIG!!!!! Alt blir så mye lettere... Ja hadde en times samtale om fødselen dagen før jeg reiste. Da fikk jeg litt flashback, og begynte å gråte. Men det var godt, for følte jeg fikk masse sympati og forståelse;-) Og det er godt for en sliten hormonell jente;-) Mannen min taklet alt supert, og var til ENORM støtte. Hadde ikke klart meg uten ham! Men han sa han trodde ikke jeg skulle overleve, så det har nok gått inn på ham ja.. Ja vi må absolutt holde kontakt!!! Hadde vært utrolig koselig! Kan du sende meg din e-post som post her inne? Jeg er ikke så stødig på dette data greiene, men hvis du sender din, klarer jeg å svare, så kan jeg sende deg min der? Klemmmmmmmmm:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå