mei&mi + marcus :) Skrevet 10. desember 2008 #1 Skrevet 10. desember 2008 Det begynte litt i går, men i dag er det enda mere som kommer. Det kommer selv om jeg sitter helt i ro... Det er helt tynt og blankt, ser ut som babyolje, litt slimete altså... Grådig bra forklart! Tynt flytende slim rett og slett.. (beklager detaljer!) Men hva kan dette være for noe da?? Er ikke vanlig utflod ivertfall... Alt man skal plage andre med da!
Lille_Sebastian :D Skrevet 10. desember 2008 #2 Skrevet 10. desember 2008 Samme har det vært hos meg å, jm trodde dette var fostervann, dro inn på sykehuset å sjekket dette, og det viste seg for å være utflod, noe jeg syntes var veldig merkelig, slimete gjennomsiktig utflod, slik har det aldri vært for meg...
Gjest Tale30 Skrevet 10. desember 2008 #3 Skrevet 10. desember 2008 Jeg har hørt at fostervann skal være som grumsete vann.. som vann blandet med pitelitt melk.. Hvis du mistenker at det kan være det, kan du ta på deg et bind, og dra på sykehuset med dette etter en stund. De vil da kunne finne ut hvorvidt det er fostervann eller noe annet. Jeg har også hørt at mange kan få litt vannaktig utflod på slutten
birrisj05.02.09 Skrevet 10. desember 2008 #4 Skrevet 10. desember 2008 Vær obs på at utfloden kan forandre seg litt også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå