Gå til innhold

Andre fra Stavanger med termin i april??


"bollå"

Anbefalte innlegg

Jeg er fra stavanger og har termin den 29.april, og lurer litt på om det ikke fins andre i denne byen med termin i samme måned eller i nærheten av den 29.april??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei..:)

Så koseligt då!! Kjekt å konna bli kjent me någen fra same by som man faktisk kanskje kan havna på føden samen me..:) hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg er fra Sandnes. UL termin 27 april. Mens termin 1-2 mai. Har planer om å føde på fødeloftet. Mange gode minner derfra sist jeg fødte:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg bjynne og å få lyst t å føde på fødeloftet.. Har isje spesielt lyst på epidural..

Men bler ein sent veldig fort jem ittpå derifra? Eg bor bare to minutt fra sygehuset, men vil jo gjerna ha god oppfølgeling itte fødselen når det gjelde amming og sånn. Får ein det på fødeloftet og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bodde to netter få fødeloftet. Jeg har bare gode ord å fortelle derfra. Hadde en helt fantastisk jordmor. Jeg var heldig for jenta mi puppa rett fra første stund og jeg tror faktisk melka og var i gang helt fra starten. Men jeg "plinga" på dem flere ganger slik at de kunne sjekke at hu sutta rett på puppen:-). Veldig bra for far og å få være der hele tiden. Personalet holder seg i bakgrunnen helt bevist slik at dere skal få være der sammen som en familie men det er bare å ringe om det er noe dere lurer på. Det er viktig å ikke være redd for å spørre. Grav om alt du lurer på og føler du deg ikke trygg på amminga ja da skal du gi beskjed. Jeg tror det er en av mine beste egenskaper at jeg ikke er redd for å spørre. Som sagt jeg anbefaler fødeloftet på det sterkeste. Jeg brukte badekar og d funka veldig bra for meg samt akupunktur. Skal det vise seg at du syns det blir for tøft uten tradisjonell smertestillende så blir du trilla ned til vanlig føde. Men jeg tenker alltid slik at dem ikke hadde noe smertelindring i gamle dager og så er det mye bedre for babyen å bli født uten epidural, for mor også, hvertfall til en viss grad. Jeg gleder meg til fødselen, vondt var det men glemt med en gang:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ska t jordmor ijen neste uga, men tror eg har bestemt meg for fødeloftet. E litt skeptisk siden eg e fusstegangs, men di trille vel bare ner viss det bler et problem.

Jo, må nok gå for fødeloftet. E mye mer redd for epiduralen enn fødselen... (bler eg anbefalt å ta an, så seie eg jo isje nei, men så lenge eg klare meg uden vil eg heller isje ha an..)

Tusen takk for bra svar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) Jeg bor på Sola og venter en liten gutt 7. april:) Jeg har til nå bare hørt gode ord om fødeloftet, så har fått meg time til innskriving der i mars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!!

Så koselig at det er så mangen fra stavanger med termin i April da:):)

Jeg kjenner kun en jente som er gravid, og hun har jeg blitt kjent med her inne. Men hadde vært koselig å blitt kjent med flere med termin i samme mnd, som man kanskje kan treffe, gå litt turer sammen med eller liknende når man er i permisjon..

Hva sier dere til et "Termin i april treff" i januar eller februar??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er absolutt med på det :) Har forhåpentligvis tid også da. Slutter deltidsjobben min etter jul og skal da "bare" være fulltidsstudent :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt at det er så mange som har lyst :)

Syns også det er kjekt å kunne bli kjent med flere med like stor mager ca.. hvem vet.. kanskje noen treffes på føden.. hehe.. man vet jo aldri..

kan jo også være kjekt å kjenne noen i samme situasjon når man plutselig sitter der alene i permisjonstiden, å ikke helt vet hva å finne på.. :):) men uansett.. setter opp ett treff jeg da.. i januar eller februar en gang.. noen som har noen ønsker om hvor??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...