Ny sneip i juni 2009! Skrevet 10. desember 2008 #1 Skrevet 10. desember 2008 Hei Er nå i uke 15, og klarer ikke å lokalisere livmoren enda. Husker ikke fra førstemann når jeg kjente livmoren da. Har litt ekstra polstring på magen i tillegg til at jeg har bakovervendt livmor, så håper at dette er grunnen. Fikk høre hjertelyd i uke 12, så jeg håper jo at det er noen der inne. Andre som heller ikke kjenner livmoren sin enda?
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 10. desember 2008 #2 Skrevet 10. desember 2008 Har svart deg på skravle...
Ny sneip i juni 2009! Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. desember 2008 Takk for svar. Litt beroliget nå. Leser jo hele tiden om de som kjenner livmoren helt oppe ved navlen osv allerede i uke 14-15, så godt å høre om de som ikke gjør det også :-)
to_tette? Skrevet 10. desember 2008 #4 Skrevet 10. desember 2008 har du prøvd å legge deg på gulvet og kjenne etter, hjelper ofte med litt hardere underlag enn f.eks sofa eller seng om en uke tenker jeg du ikke lurer på dette lenger jeg måtte legge godvilje til for å kjenne livmora i uke 14, er 2.gangs
Ny sneip i juni 2009! Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. desember 2008 He he, jada, prøvd i alle mulige stillinger, men neida. Innbiller meg at jeg kanskje kjenner den om morgenen, men etter at jeg har vørt å tømt blæra så er det tilbake til normalen, så regner med at det jeg da kjenner er en veldig full urinblære :-)
Pølsa Skrevet 11. desember 2008 #6 Skrevet 11. desember 2008 Jeg var også fryktelig bekymret for dette lenge - jeg er fjerdegangs, og mente at jeg skulle kunne kjenne livmoren tidlig. Lå på gulvet, klemte og klemte, men ingen livmor. Plutselig en dag kjente jeg den - da var jeg 16 uker. Jeg har også en del polstring på magen fra før, så tror nok det er derfor. Nå er jeg 17+4, og kjenner kanten på livmoren oppe ved navlen, men den kom som sagt veldig plutselig! Du kjenner dne forhåpentligvis snart du også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå