Mamma til to tette Skrevet 10. desember 2008 #1 Skrevet 10. desember 2008 Fikk dem i posten i dag og har gledet meg. Men bildet virker dårlig trykket og blasst i fargene. Skikkelig kjipt for nå er det jo nesten for sent å få ordnet noe annet. Noen andre som har bestilt derfra? Har alltid pleid å bestille fra fotoknudsen, synes design på kortene var litt spenstigere på optimalprint men utrolig skuffet nå gitt.
Ksenia & Anjem Skrevet 10. desember 2008 #2 Skrevet 10. desember 2008 har bestilt derfra og var kjempefornøyd..
Mamma til to tette Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. desember 2008 Må vel klage men hjelper meg jo ikke denne julen. Var bildet ditt like godt som foto i forhold til farger og klarhet?
Ksenia & Anjem Skrevet 10. desember 2008 #4 Skrevet 10. desember 2008 Nei , men nå er jo bildene trykt på kort så det er ikke så rart
flypapir Skrevet 10. desember 2008 #5 Skrevet 10. desember 2008 Vi fikk våre bilder i går og jeg er heller ikke fornøyd. Synes bildet ble uklart... Kommer til å sende dem ut, men bestiller et annet sted neste år.
Mamma til to tette Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. desember 2008 Jepp blir garantert fotokort på oss til neste år for dette var ikke godt nok. Greit at det er trykket på kort men at det skal bli så blasst i fargene er jo ikke fint. Hadde jeg vært tidligere ute hadde jeg søren meg bestilt et annet sted for er så skuffet nå
♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 10. desember 2008 #7 Skrevet 10. desember 2008 Er kjempefornøyd jeg. Har kort med fire bilder. Alle er sterke og klare. Har fått mye skryt.
sologsommer Skrevet 10. desember 2008 #8 Skrevet 10. desember 2008 På Elitefoto kan du få julekortene ferdige på 30 min. koster 50,- ekstra, men det bliver selvfølgelig dyrt og kjøpe dobbelt med kort
miss_chica Skrevet 10. desember 2008 #9 Skrevet 10. desember 2008 jeg har et kort med tre bilder på og er også kjempefornøyd. gleder meg til å sende de ut =) jeg redigerte de til svart hvitt inne på siden før jeg bestilte og det ble kjempebra. dumt du ikke ble fornøyd da =(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå