Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 10. desember 2008 #1 Skrevet 10. desember 2008 Datteren min på 6 uker har i dag hatt 2 mørkegrønne bleier som har luktet stramt og ekkelt. Faktisk som betennelse, skikkelig ekkel lukt. Skal det være slik? Jeg merker at hun har vondt når hun skal bæsje og strever fælt med å få det ut. Men skal det virkelig lukte så ille? Det har nemlig ikke gjort det før selv om det har vært grønne bleier..
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #2 Skrevet 10. desember 2008 Jeg ammer forresten så det er ikke forstoppelse..
A og G Skrevet 10. desember 2008 #3 Skrevet 10. desember 2008 tror jeg har hørt det kan bli sånn når de får vondt i magen, kanskje av noe du har spist? men jeg er ikke sikker på om d stemmer
bønni Skrevet 10. desember 2008 #4 Skrevet 10. desember 2008 Et eller annet sted ahr jeg lest at det kan blir grønn og uvanlig avføring dersom barnet spiser for mye av den tynne melken som kommer først i måltidet, det vil si at h*n bytter bryst for fort. Skulle visst være noe med for mye melkesukker/laktose i forhold til hva som er ideelt. Men husker ikke kilden for det, bare kom på det i farten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå