Gå til innhold

Hehe, kvinnfolk er gærne!

Anbefalte innlegg

Gjest Siklerotte
Skrevet

Har fått fire mildt sagt spesielle meldinger, av en dame bosatt et sted i Oslo jeg absolutt ikke kjenner noen og med et navn som ikke sier meg et kvekk - og som i følge skattelistene er fire år eldre enn meg. Åpenlyst ikke sendt feil da hun bruker navnet mitt, og nummeret mitt ikke står i telefonkatalogen (vet ikke hvordan hun har fått det..) Hun anklager meg for å være en prostituert løshore (fengende navn egentlig) som er ute etter å ødelegge livet til andre og hun ønsker meg et jævlig liv i helvete for en person som er ute etter å rive opp et så fint forhold på den måten fortjener ikke bedre. Hun lurer forresten på hvordan jeg kunne ligge med Jonathan når jeg visste at han var i et seriøst forhold og hvordan jeg kan gjøre noe slikt som går utover Jonathan og de han er glad i, om han faktisk betyr noe for meg. Egentlig lurer jeg aller mest på hvem i helsikes navn Jonathan er og hva jeg må ha gjort i ubeviss tilstand. Kanskje jeg fornekter mitt forhold til Jonathan på grunn av dårlig samvittighet? Det er nok aller mest sannsynlig. Ellers får jeg bare være stolt over meg selv som har klart å ødelegge et forhold til to mennesker jeg aldri har møtt eller sett før, det skal jaggu godt gjøres!

Jaja, det var dagens underholdning - på HØYT nivå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

haha utrolig bra!!!

du får søke opp adressen hennes (du har jo navn og tlf) og se om det bor noen Jonathan der..

Så får du prøve å høre med han hvor han har fått deg fra..

Skrevet

høres mistenkelig ut for og si det på den måten,....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...