Gå til innhold

Leggene mine ser ut som tømmerstokker:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gått opp over 1 kilo på 2 dager.

Og når jeg stod opp i dag synes jeg ansiktet mitt ser litt pløsete ut.

Leggene mine har blitt stooore, viste dem til sambo og han lo av dem.

Sliter med å få igjen støvlettene mine.

Men virker ikke som om jeg har fått noen hevelser i fingrene, ringen min sitter i hvertfall ikke bom fast.

Vanlig å gå opp en kilo på 2 dager og få elefantlegger altså?

Var ikke plaget med det sist jeg var gravid, da hovnet jeg litt opp i fingrene rett før fødselen bare.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har føtter og ankler som klubber;) Hendene hovner bare av og til på kvelden.. Men har tatt av ringer!

Legen sa d er helt normalt å få vann i kroppen, og det er ikke farlig selv om du får så mye at du føler du skal sprekke!! hehe...

Men dersom urinen gir utslag eller blodtrykket blir høyt må d følges med! Legen sa til meg at d skjer ikke bare sånn plutselig, men over tid ( BT og urin altså..), slik at da skulle det vist seg når du er på kontroll dersom du er kommet litt på vei slik at du er der ofte... jeg er annenhver uke nå.. Alt var fint med meg selv om mye vann i kroppen! Du kan gå opp ganske mye visstnok pga vann. Og d er jo såååå ubehagelig!

Jeg får ikke på meg sokker og vanlige sko;) Så her går jeg nå rundt med tights og snowjoggers som var in i fjor! hehe....

Skrevet

På 4 uker gikk jeg opp 5 kg på grunn av vann i begge bena, hendene og ansiktet :S Men ikke unormalt det..

Skrevet

Hehehe, liker meg best i tights jeg også:)

Og sambo's allværs-jakke.

Er ikke lenger ut i 3.tri en 28+1.

Skal til jordmor i morgen da, så får se hva hun sier.

Håper jeg slipper å få så altfor mye vann i kroppen.

Føler meg sprekkeferdig alt nå...hehehe

Skrevet

Her kan jeg henge meg på.... tok av ringer for leenge siden, og nå sliter jeg med å få igjen støvlettene mine :( Mange som har ledd av tømmrstokkene mine! Er ikke noe gøy.. og bare kvir meg til det blir verre.. har jo tross alt 10 uker igjen av svangerskapet!!

Sist jeg gikk gravid gikk jeg opp mange kg på slutten pga MASSE vann i kroppen. HELDIGVIS forsvant vannet omtrent idet jeg presset lillegutt ut :)

Skrevet

har du prøvd støttestrømper? Du får kjøpt de på apoteket. Koster litt, men er absolutt verdt å prøve. jeg fikk vann tidlig for ca halvannen mnd siden og er nå i uke 29. Har brukt støttestrømper og det har hjulpet betraktelig.Gikk opp flere kilo (trolig mye vann)til forrige kontroll, mens jeg var på kontroll i dag og hadde ikke gått opp ett gram :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...