♥Cherrypie♥ Skrevet 10. desember 2008 #1 Skrevet 10. desember 2008 er det vanlig da? skal ikke det være i desember eller er det jeg som har gått glipp av noe? hehe
Reveenka Skrevet 10. desember 2008 #2 Skrevet 10. desember 2008 Juletrefest skal være i januar, på trettende dag jul. I desember har man julegrantenning.
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 10. desember 2008 #3 Skrevet 10. desember 2008 Helt vanlig i Januar vi skal på 3 =0)
♥Cherrypie♥ Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. desember 2008 aha! takk reveenka! da lærte jeg noe nytt idag oxo! hehe..
Reveenka Skrevet 10. desember 2008 #5 Skrevet 10. desember 2008 c",) Fordi man pleier å høste juletreet for godsaker når jula er over - så da blir juletrefesten holdt enten trettende dag eller tyvende dag jul.
velsignet med to Skrevet 10. desember 2008 #6 Skrevet 10. desember 2008 Har aldri vært med på det før jeg heller hehe, men i år skal vi på juletrefest i januar med jobben min (neste år da hehe) Har vært vant med juletrefest i romjula jeg...
Medium fikk guttebass Skrevet 10. desember 2008 #7 Skrevet 10. desember 2008 Vi skal på juletrefest i bah i januar, men jeg syns forsåvidt det er helt teit. For min del er jula over i januar.
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 10. desember 2008 #9 Skrevet 10. desember 2008 Er vel noks vanlig det vel? Her pleier det å være enten i romjula eller første helga i januar. Jula varer jo helt til 20 dag jul som er 13 januar!! Da pleier jeg å hive ut jula! Dee senere årene har vi vært så heldige å ha juletre som ikke ryr, men i stedet vokser og kommer med nye skudd. Er helt fælt å hive det ut da! Men så pynter vi til jul sent lillejulaften eller julaften.
♥Cherrypie♥ Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #10 Skrevet 10. desember 2008 jepp var dt jeg oxo tenkte at det er jo godt når nyåret kommer å julekakene er borte osv osv..så skal man endatil være nødt å dra hele familyen ut på juletrefest en søndag i midten av januar..hehe.. men men hva gjør man ikke for barna sine!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå