Gå til innhold

Da svigermor så babyen, sa hun:

Anbefalte innlegg

Skrevet

stakkars liten.. Han har jo rødt hår! Jaja, han vel noen positive sider også.

Så da er spørsmålet mitt: er ikke jeg et like verdifullt menneske fordi håret mitt er rødt?? Jeg bare trøster meg med at jeg er mer intelligent enn henne...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jo, selvsagt er du det.

Men det er bare det at rødt hår er lite pent på de aller fleste mennesker....kan ha noe med at det som oftest følger med masse fregner og blek hud. Uansett en fryktelig kommentar å komme med fra farmor til barnet!

Skrevet

Det går ikke ann!!

Hadde kjøpt julegaven hennes på Nille i år, de har peppekaker til 10 kr. Hun fortjener ikke mer

Skrevet

Haha.. hørtes ut som om at hun har litt nedsatte sosiale antenner..

Jeg syns rødt hår er helt nydelig jeg. Jeg har alltid ønsket meg det.. og kunne jeg fått grønne øyne på kjøpet hadde jeg vært overlykkelig :)

Skrevet

Kanskje hun bare prøvde å spøke litt? Hadde ikke tatt dette opp i verste mening, medmindre svigermor pleier å være en skikkelig drage.

Skrevet

Jeg synes faktisk synd på de barna som har rødt hår og fregner, ikke blir de bare fort solbrente også, men det vises jo ikke annet enn solbrenthet på kroppen når de har vært i sydligere strøk. Dattera til venninna mi hater sitt røde hår så mora farger det hver 4 uke og dattera er 9 år!

Skrevet

hei,

Vil bare kommentere og si at jeg har rødt hår, og kunne ikke tenke meg noe annet. Ikke blir jeg lett solbrendt eller har masse fregner.

Har en kusine som er blond som har fregner på hele kroppen og ikke tåler sol. Alt er relativt!! Og ikke alle faller inn under de idiotiske stereotypene som dukker opp her. Idiotiske kommentarer!!!

Skrevet

Haha!

Da min svigermor så yngstemann for første gang (lett gulsott og med masse svart hår) sa hun litt skeptisk: "Jaja, hadd en itj vesst ber skoill en tru det va en uuutlænding inj i bildet her, ja!"

Skrevet

fy faen hvor frekt.. trur jeg hadde kasta ut kjærringa :)

rødt hår er jo det skjønneste :) vi har rødt hår på begge sidene av familien, og vi hadde alle et ønske om at lille barnet vårt skulle være så heldig å få rødt hår han og.

moren min opplevde det samme med min lillebror. han hadde samme farge som en gulrot! da var det et kvinnemenneske som sa til henne at hun skjønte ikke at noen kunne bli glad i et barn med rødt hår..!!!!!

vær stolt du av ditt helt unike barn :)

Skrevet

Det var da litt av en reaksjon fra den nybakte bestemor... :)

Skrevet

Tror ikke din svigermor mente det slik du oppfattet det. Kanskje hun er redd han skal bli ertet for sitt røde hår, siden hun sa "stakkars"?

Før var jo ikke det uvanlig, at man ble ertet for rødt hår. Nå tror jeg ikke folk bryr seg. Men svigermoren din gikk på skolen i en tid der folk med rødt hår gjerne ble ertet.

Litt tåpelig kommentar, men det var nok ikke så vondt ment som det var sakt. Men jeg er litt enig i at julegaven i år kanskje bør kjøpes på Nille, så kanskje hun tenker seg om neste gang.

Skrevet

herregud stakkars deg som har en slik svigermor!

jeg har selv rødt hår, er blek og har fregner og grønne øyner. Har aldri vært i nærheten av å være pen. Men jeg har kommet over det.... ikke alle kan være pene, men vi kan være gode medmennesker likevel :)

jeg har et godt liv og jeg har to jenter som har rødlig hår og er vakre!

nå venter jeg mitt tredje barn og gleder meg så veldig, men faren sa at jeg håper hun ikke får rødt hår hehe..... jeg tror det skyldes at han vokste opp i en tid hvor rødhårete ble mobbet... men jeg skvatt litt når han sa det ja.... også hans barn fra tidligere forhold sa at de håpet hun fikk mørkt hår som faren......... jaja...

hvorfor er vi så utsende fokusert??

jeg har mye vett i hode mitt, og et stort hjerte.... holder ikke det?

tror virkelig vi bør gå inn i oss selv og øke vår kjærlighet for våre medmennesker....... prøve å akseptere folk enten de er "stygge" "dumme" osv...

konklusjonen blir da til deg kjære nybakte mamma med svigermor som er "dum" prøv å tilgi henne for at hun ikke vet bedre.

lykke til med din nydelige prins :-)

Skrevet

og når han blir 20-30 så er han antagelig den mest attraktive blant damene.;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...