Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. desember 2008 #1 Skrevet 10. desember 2008 Har det selv nå og har i tillegg vondt i magesekken hver gang jeg har inntatt litt fast føde. Og etter en times tid er det å fly frem og tilbake til do..... Snakket med legevakten og de hadde igrunn ikke hørt om at influensaen skulle ha med seg magesjau i tillegg, men alt var mulig som han sa? Noen andre som sliter? Andre symptomer er feber, verking i hele kroppen, hoste og vond hals.... og det har vart noen dager nå...
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 10. desember 2008 #2 Skrevet 10. desember 2008 Har hatt feber hoste og snørr snart 3 uker men er bare virus. Ta den en crp så finner du ut om du har virus eller om det er betennelse. Goood bedring.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. desember 2008 Har vært hos legen og det er influensa fikk jeg beskjed om. Men jeg glemte å spørre da om det med magen "hørte med". Så jeg ringte legevakten i dag og de visste ikke.... Nå er det en time siden jeg spiste litt mat, får så kjempevondt i magesekkområdet og flyr på do i ett sett........leeei.............
Lilith Skrevet 10. desember 2008 #4 Skrevet 10. desember 2008 Nei, har ikke fått influensa. Jeg har fått vaksine fordi jeg jobber ekstra innen hjemmetjenesten, og håper den beskytter mot de fleste influensa-variantene.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. desember 2008 Takk for god bedring ønsket:-) Glemte å fortelle at jeg har hatt et virus i mange uker med hoste og snørr, men det begynte faktisk å bli bedre, så brøt dette ut i stedet......ugg... God bedring til deg også:-)
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 10. desember 2008 #6 Skrevet 10. desember 2008 Få i deg masssssse drikke så du får renset systemet. Goooood bedring igjen håper du snart blir frisk og rask.
♥Cherrypie♥ Skrevet 10. desember 2008 #7 Skrevet 10. desember 2008 hei! jeg har vært avogpå med influensa og forkjølelse leeeeeeenge nå... kan virke bedre åsså plutselig våkne med vond hals og verkende ledd igjen, denne influensaen er grusom,men ikke vært borti løs mage å vond magesekk nå! å dessuten går det omgangsyke med diare og oppkast nå.så du kan fullt mulig ha begge deler! i påskeferien dette året fikk hele fam omg syken på hytta,husker jeg hadde skikkelig influensa symptomer med feber osv,spøy ikke hadde bare løs mage å utroooooooolig vondt i magesekken konstant,var nesten ikke til å holde ut altså! -så høres ut som det du har nå..snuppa vår her hadde nettopp omgangsyke med feber og snørr samtidig,pluss hoste som kom dagen etter det var over.. virus av forskjellige slag kan krysse hverandre å omgangsyken kan gjøre en syk i kroppen oxo! håper dette svaret hjalp litt .. god bedring....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #8 Skrevet 10. desember 2008 Takk for svar! Virker sannsynlig at jeg har fått begge deler ja....minus oppkast heldigvis. Får bare holde meg i ro og nær do;-D Og takk for paracet og ibux.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå