Gjest Skrevet 10. desember 2008 #1 Skrevet 10. desember 2008 Agnethe Miriam Idunn Sigrid Dette er noen navn som jeg ikke har vurdert så mye før, men som jeg nå smaker litt på...
Gjest Skrevet 10. desember 2008 #2 Skrevet 10. desember 2008 Jeg liker bare Miriam, og jeg er ikke så glad i det heller. Har litt dårlige erfaringer med jenter med det navnet. Men det navnet er iallefall penere enn de andre.
Musemor med tre søte små Skrevet 10. desember 2008 #3 Skrevet 10. desember 2008 Likte veldig godt Miriam. Idunn får meg bare til å tenke på ketsjup og ferskgjær
Sax71 - mamma til tre:o) Skrevet 10. desember 2008 #4 Skrevet 10. desember 2008 Sigrid var det eneste på lista som jeg synes noe om!
gutt09&spire11 Skrevet 10. desember 2008 #5 Skrevet 10. desember 2008 Enig...Sigrid er et fint navn...
lillebøllaspringmadrass Skrevet 10. desember 2008 #6 Skrevet 10. desember 2008 Agnethe- veldig fint gammelt navn:) Miriam- Liker det ikke.. har aldri møtt et hyggelig kvinnemenneske med det navnet. Idunn- Idunn er det veldig fint navn,men litt belasta mot ketshup fronten.. Sigrid- veldig fint gammelt navn, men mer brukt enn Agnethe. Synes generelt det er fine navn, bortsett fra Miriam
StorkeMammaen Skrevet 10. desember 2008 #7 Skrevet 10. desember 2008 Agnethe og Sigrid er nydelige navn. Miriam er litt for utenlandsk for meg. Idunn er ketchup. Lykke til
dinadina Skrevet 10. desember 2008 #8 Skrevet 10. desember 2008 Sigrid er vakkert, og jeg kjenner ei nydelig lita jente som heter Idun - så jeg blir varm om hjertet når jeg hører det navnet :-)
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 11. desember 2008 #9 Skrevet 11. desember 2008 Hei Verdens herligste gutt! Remember me? Jeg er ennå ikke gravid..men er nå 4 dpo, så venter i spenning til lørdag 20.des Hååååper! Vil ikke inn i 9.pp.... Hvordan er formen din? Når det gjelder navn, så synes jeg Sigrid er vakkert! Det er faktisk et navn jeg har tenkt til å bruke selv om jeg får en jente noen gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå