*Mo9cA* Skrevet 10. desember 2008 #1 Skrevet 10. desember 2008 Hei på deg. Hvordan går det med deg? Fremdeles pos El tester??? Jeg så at du svarte i ett innlegg her at du går til en gyn som er spesialisert på infertilitet. Hvor er det? Må jeg få henvisning fra fastlege for å gå dit? Tar det lang tid å få time? Koster det mye?? Nå SKAL jeg til lege for nå har vi faktisk prøvd i ett år uten antydninger til noe. Var sikker på at det hadde klaffet denne pp, men testen er like blendahvit som alltid:-( Egentlig så er det vel håp helt til mensen kommer da, men vet av erfaring at det ikke er noe der inne i magen min så nå vil jeg til gyn!!! Ellers så må du bare legge ut om hva som skjer der osv. Dette med utredning er ikke noe jeg har peiling på. Stor klem fra
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 10. desember 2008 #2 Skrevet 10. desember 2008 hei har tenkt mye på deg .. så trist at den var negativ du som hadde så postiv magefølelse:( trøsteklem ja i dag er 17 dagen med positive el tester så i helgen er det julebord å da skal jeg drikke.. for jeg tester negativ på grav tester å vi har ikke hatt sex siden 3 dagen med el tester å da ville jeg fått positiv test nå om jeg hadde vært gravdi:( jeg går til hans eijner ibsen på moa. jeg var hos legen først men jeg tror du kan ringe direkte:) han er kjempe flink:) tlf 70145520 han tok masse bliodørver av meg å av mannen min så tok han innvendig ultralyd av livmoren min å eggstokkene... håper dette var til hjelp? klem:)
*Mo9cA* Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. desember 2008 Jeg kikket litt mer på testen i sta og tror faktisk at der er en strek jeg:-)) Men den er i såtilfelle suuuupersvak så tør ikke håpe på noe stort da:-S Jeg får ta en ny en om ett par dager om ikke tr kommer først. Testet forøvrig med en QR test. Har du noen erfaring med de? Slår de kanskje tregere ut en CB? Er så spennende dette her altså:-)) Da skal jeg ringe inn om tr kommer og høre om jeg kan komme direkte eller om jeg må til fastlegen først. Betaler du mye per gang der inne?? Så trist å høre at du fremdeles får positive tester da:-(( Har du snakka mer med gyn om det? Er jo veldig rart da!!! Og når det gjelder julebordet så hadde nok jeg gjort akkurat det samme som deg. Drikk og kos deg du. Det fortjener du:-))
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 10. desember 2008 #4 Skrevet 10. desember 2008 tror ikke qr er noe mindre sensitiv .. vist testen har bligget en stund så bruker iallefall jeg å få skygge sterk på di.. men det gjør jeg med cb sine også.. men xxxxxxxx krysser fingrene for dere å hoper i det lengste:) betalte vell ca 800kr første gangen med d var poga mye prøver å ul å slikt å så har det barer blitt mindre å mindfre for hver gang å betale.. ca 2-300 gyn sier at han ikke syns det er noe vits å ta meg inn nå før jul siden jeg skal inn til sjekk å begynne på pergotime etter jul.. utrolig frustrerende å verken få post gr test tr eller vite hva som er galt å 17 dager med postive el tester er drøyt.. klarer ikke å slutte å teste heller er ALT for nysgjerrig til det:P
*Mo9cA* Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. desember 2008 Ja, det er sikkert bare en tullestrek så har ikke begynnt å juble enda. Jeg vet nok at tanta kommer til slutt serru:for den svikter meg ikke den :-(( Men når jeg får mens skal jeg ringe til gyn din og høre om jeg kan komme ASAP!!!! Har faktisk prøvd i 1 år nå og da er det faktisk på tide å få tatt en sjekk:-)) Så du får pergo igjen altså? Kanskje jeg også får det? Tok det lang tid før du ble gravid etter pergo sist da??
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 10. desember 2008 #6 Skrevet 10. desember 2008 ja uten el er det ikke så mye sjangse for befruktning så jeg må nokl tilbake på dobbel pergotime.. fikk ikke el med enkelt kur.. men d er jo pga pcos min.. ble gravid 3 månter etter jeg startet på det.. ibsen er rett på sak og kan virke noe brysk men vi har virkelig fått go noppfølging å han gir ingen falske håp bare fakta:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå