Gå til innhold

hvilken vognpose er best? dun eller ull?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min kjære svigermor vil kjøpe vognpose til babyen vår kommer. Pris spiller ikke så stor rolle. Alternativene er:

Nøstebarn sin lammeskinnspose (m kordfløyel på utsiden)

Odenwalder lammy (andedun m lammeskinn som kan taes løst, festet m glidelås, ikke dun i rygg)

Artländer maxiflex (gåsedun m lammeskinn som kan taes ut, dun i rygg i tillegg, skinn festet med borrelås)

Noen som har en av disse posen og som kan fortelle meg fordeler og ulemper? Barnet fødes i februar, og satser på en del trilling og litt utesoving.. Syns også det er viktig at posen kan brukes lenge.. Og helst at det er laget hull for festing av sele når barnet begynner å bli større..

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil bare anbefale easyGrow!! Den er av dun og god og varm, samtidig som du kan ha easyGrow skinn i den eller under. Jeg bruker skinnet i nå som det vinter men kommer vel til å ta det ut til våren.

Er bare sinnsykt fornøyd siden den kan brukes så lenge og at jeg kan bruke den som kravleteppe når jeg er hos venniner. Den har også hull til seler som jeg kommer til å bruke når jenta mi blir større. Samtidig er den lun og god rundt barnet.

Artig at den kom så godt ut i test på TV 2. Så at Odenwälder brant veldig godt...farlig. Lurt å styre unna slikt.

Ärtlander har jeg ikke så god erfaringer med , men jeg ville gått for en pose som kan forlenges og vaskes enkelt.

Anbefaler easyGrow på det sterkeste!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...