Anonym bruker Skrevet 10. desember 2008 #1 Skrevet 10. desember 2008 Er det et tegn på at hun kan har dårlig syn? Hun er bare 2 år, så det har ikke vært sjekket. Hun sitter maks 30 cm fra skjermen, og går fra sofaen og setter seg helt bort til når hun skal se. Noen med erfaring?
Gjest Tale30 Skrevet 10. desember 2008 #2 Skrevet 10. desember 2008 De var i så dall slik de fant ut at jeg hadde dårlig syn.. det og a jeg bommet på melkeglasset hele tiden.. Tror mamma var lettet over at det var synet det var noe i veien med.. Det stabiliserte seg etterhvert når jeg ble eldre..
Gjest Tale30 Skrevet 10. desember 2008 #3 Skrevet 10. desember 2008 ... selv om skrivefeilene indikerer at jeg ikke er helt kvitt problemet.. hehe
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2008 #4 Skrevet 10. desember 2008 Trengte du briller? Hun treffer glasset som oftest her, men har en tendens til å gå på dører, snuble i kanter osv.. HI
Gjest Tale30 Skrevet 10. desember 2008 #5 Skrevet 10. desember 2008 Ja, jeg hadde brller fra jeg var 3 år. Sluttet å bruke dem fast når jeg var ferdig på ungdomsskolen, men har siden brukt brillene som lesebriller..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå