Gjest Skrevet 10. desember 2008 #1 Skrevet 10. desember 2008 Er så ufattelig kvalm!! Jobber i butikk og når jeg det komme kunder håper jeg de bare skal gå igjen sånn at jeg slipper å snakke...hvis jeg snakker føles det som om jeg skal spy når som helst og jeg er uggen og dårlig konstant fra jeg står opp til ca 17 tiden på ettermiddagen...da får jeg et lite pusterom på rundt en time så er det på ann igjen!! Det eneste som hjelper er hvis jeg spiser litt mat ofte eller drikker...må holde blodsukkeret i balanse ellers går det ret vest! MEN problemet er at alt jeg spiser,drikker eller lukter på smaker og lukter METALLISK...urgh...det er vemmelig! Mister jo helt matlysten, men må spiser for å ikke bli liggende over do... Dette må gi seg snart!!..er så fortvilt....er 8 uker på vei i dag...
Strangers out of Blue Skrevet 10. desember 2008 #2 Skrevet 10. desember 2008 Huff da. Høres ikke greit ut. Mitt råd til deg er at du må komme deg til legen din, og få sykemelding. Bare for 1-2 uker eller noe sånt, hvertfall til å begynne med. Dette er viktig for både deg og babyen din. Det må være ekstra slitsomt nå som det er midt i årets julerush. Ønsker deg lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå