Stine? Skrevet 10. desember 2008 #1 Skrevet 10. desember 2008 Ja, da har vi endelig fått time til Amathea, og jeg er så spent hva de sier til dette kaoset her.. Vi skal dit sammen, så får vi se senere om vi tar en time hver for oss eller om det holder med den ene!! Har skikkelig vondt i magen bare av tanken!!
Silje med marsgull i magen<3 Skrevet 10. desember 2008 #2 Skrevet 10. desember 2008 Har fulgt med på den andre debatten din, og vil bare ønske deg masse lykke til!!! Håper alt går bra til slutt!!
med nr 3 i magen Skrevet 10. desember 2008 #3 Skrevet 10. desember 2008 hei:) jeg var hos amathea for noen år siden grunnet usikkerhet, å en far som ikke ville ha noe med barnet...som greide å tvinne meg rundt fingern..å det endte i en abort. noe som jeg angrer sykt på den dag idag..har faktisk to aborter bak meg. ble gravid første gangen som 16 åring...da tok jeg abort grunnet at jeg syns jeg var for ung...ikke var jeg moden eller voksen nok til å takle det..men må si jeg har angra etter begge abortene... så ble jeg gravid igjen i mai 08, å da valgte jeg å beholde, grunnet at da hadde jeg allerede to aborter bak meg. å er så utrolig glad får at jeg beholdt. fikk en nydelig velskapt liten gutt, å skal si at livet absolut er verdt å leve det jeg vil fram til da egentlig....er at du må tenke deg godt om...for det er virkelig ikke noe godt å angre på det....å da er det allerede får seint...håper du finner ut av dette. håper jeg kan få høre hvordan det går.. er forresten gravid nå igjen med mitt andre barn, å har aldri vært så lykkelig som jeg er nå
May-juli07+mai09 Skrevet 10. desember 2008 #4 Skrevet 10. desember 2008 Vil bare ønske deg lykke til i morra!!!!
Stine? Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. desember 2008 Tusen takk dere:) Er så spent om besøket i morgen står til forventningene:S Skal bli en utfordring å få sove i kveld nå ja
Stine? Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 11. desember 2008 Tusen takk=) Huffm, det er bare 40 min igjen, og jeg sitter her og har vondt i magen for hva som kommer til å skje..
Prinsen & spiren Skrevet 11. desember 2008 #8 Skrevet 11. desember 2008 Ville bare ønske deg lykke til, jeg : )
Bettamor - venter nr 2 - ♂ Skrevet 11. desember 2008 #9 Skrevet 11. desember 2008 Har du vært hos Amathea? Har fulgt historien din, og er så spent på hvordan det går med deg...
Stine? Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #10 Skrevet 11. desember 2008 hei igjen=) Da har vi vært til amathea, Satt der i nesten 2 timer og pratet. Hun vi var til var veldig nøytral så begge klarte å snakke om hva vi så for oss, og ville med fremtiden uten å hisse oss opp. Synes det var godt å lufte tankene med noen, og jeg er bare mer sikker på at vi skal klare det nå! Barnefar er fortsatt for abort, men tror nok han tenker mer nå enn tidligere.. Han vet nok at sjansen for å beholde er STOR!!! Sa til rådgiveren at jeg syntes forje abort var så tøff at jeg måtte til psykolog, og hun mente at jeg virkelig ta med det i besluttningen min.. Ble nok litt klokere begge to, og han sa at han ikke kom til å forlate meg om jeg beholdt, men synes situasjonen ut i fra hans eget ståsted er at abort er det beste alternativet... Skjønner han jo også litt... Vi bestemte oss for å prøve å snakke om det hjemme igjen, så kan vi evt få en samtale over uka:) Var godt å få luftet det:) Jeg er bare mer for å beholde:S Kjøpte meg til og med en bok som heter "Dagbok for gravide" som jeg sitter å leser på jobb nå Hehe
Bettamor - venter nr 2 - ♂ Skrevet 11. desember 2008 #11 Skrevet 11. desember 2008 Godt å høre at du ser litt positivt på det nå. Ønsker dere masse lykke til, og håper og tror at det går veien mot at dere beholder den lille spiren.
Stine? Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #12 Skrevet 11. desember 2008 Tusen takk:) Føler meg så lettet etter besøket der i dag:) Skal vell snakke litt mer når vi komme hjem. Han sitter nok å tenker masse nå, kjenner jeg han rett:) Så vi får håpe han klarer å takle situasjonen bedre enn og bli hissig
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 11. desember 2008 #13 Skrevet 11. desember 2008 Håper dere får pratet sjikkelig ut i kveld,og at han ombestemmer seg. Må hold eoss oppdaterte da. Mange uker er du på vei nå??
Skihild Skrevet 11. desember 2008 #14 Skrevet 11. desember 2008 Hei igjen! Så bra at de har fått til ein time hos Amathea! Hjelper så mykje å ha ein tredje, nøytral part med i diskusjonen. For det handler jo om følelser og tanker som blir veldig personlig, og vanskeleg å skulle handtere aleine. Eg heier på dere! Har stor tru på at dere finner en bra løsning for dere!
Stine? Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #15 Skrevet 11. desember 2008 Takk takk dere:) Kan ikke beskrives hvor godt det kjentes ut etter den samtalen hos amathea:) Føler nok en gang at jeg er gravid på nytt! Tror nok det fikk barnefar til å tenke mer i mine baner også, og skjønne hvor sterkt ønske det er fra min side også.. Så vi får prøve å finne ut av det sammen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå