Pærefrø Skrevet 10. desember 2008 #1 Skrevet 10. desember 2008 Altså.....bor i en leilighet nå, ca 80 kvm. det er bare et soverom, men stua er ganske stor....tipper den er på 45 kvm eller noe....det er bare et soverom her, så det har jo ungene.... Kan det da la seg gjøre at jeg tar et hjørne i stua å henger et forheng og har en seng der....kommer det til å se helt teit ut eller? til nå så har jeg sovet på sofaen, men nå orker jeg ikke mer. Og det er komplett umulig å finne leilighet her. Og pga barnehage og jobb, så må jeg nesten bo i nærheten her....hvis ikke så må jeg kjøre flere mil daglig for å levere og hente.....
erteposen + 4 Skrevet 10. desember 2008 #2 Skrevet 10. desember 2008 Går sikkert fint det. Hva med en dagseng? Sånn med skuff under og så er det seng om natta. Mange greie på IKEA. Vi hadde dobbelsenga vår 3 mnd på stua da vi pussa opp pga lekkasje. Savner det litt:)
Pærefrø Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. desember 2008 Jeg har sovesofa, som jeg har sovet på siden fedruar....saken er at jeg vil så gjerne kunne komme meg ut av sofaen, og legge meg i ei seng.....føle at jeg har et soverom liksom.....
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 10. desember 2008 #5 Skrevet 10. desember 2008 jeg ville faktisk kjøpt en romdeler og satt en seng bak der, slik at det nesten ville blitt et soverom ekstra =)) Sålenge dere trives der er det jo ikke kjempe nødvendig å flytte heller =))
Dronningen! Skrevet 10. desember 2008 #6 Skrevet 10. desember 2008 Masræva... Skjønner frustrasjonen din. Hvorfor ikke kjøpe to billige bokhyller på ikea, henge opp persienner inn mot sengen og voila - eget soverom. På dagtid kan du ta opp persiennene og bruke det som lesekrok
Pærefrø Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 10. desember 2008 Jeg trives ikke her...det er kaldt og ikke no greit. men siden jeg nå sitter her, så får jeg bare gjøre det beste ut av situasjonen.... Men det er ikke lett å få seg ny leilighet når man er alene... så jeg satser på at det blir bra. Det er desverre ikke IKEA her, så da er det nærmeste Oslo...og det er 5 timer unna:( Hvor får jeg kjøpr billig romdeler? og er de høye?
Dronningen! Skrevet 10. desember 2008 #8 Skrevet 10. desember 2008 De har sikkert bokhyller på Jysk el også
Pærefrø Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #9 Skrevet 10. desember 2008 Hmm...ja, var der oppe i dag, men var ikke det jeg titta etter...må opp igjen en av dagene da
Gjest Skrevet 10. desember 2008 #10 Skrevet 10. desember 2008 Hvis du kjenner en som er litt handy som kan hjelpe deg, kan du jo sette opp noen lettvegger og lage et soverom. Naboen gjorde dette og det var gjort på et blunk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå