Gå til innhold

er mannen min homo???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Mannen min har aldri vært spesielt interessert i sex. Det går litt i perioder- noen ganger mer, andre ganger ukesvis uten initiativ.

 

Han er en meget pen mann- nesten litt 'femi' av utseende. Han får veldig mye oppmerksomhet av homofile menn og sier selv at dette er 'dritekkelt'. Han er definitivt litt homofob- sier at alle homser er ekle, hvordan orker de, etc.

 

Han har en venn som han ble kjent med for ca 1 år siden, rett før vi fikk vårt andre barn sammen. Han er unaturlig opptatt av denne vennen- vil alltid være sammen med han, snakker om han hele tiden, snakker om sexlivet hans, og hvor 'utrolig sexy og deilig x oppfattes som av damer' osv osv. Selv om vi bor et stenkast unna denne vennen, overnatter min mann alltid der hvis de to er ute på byen (en til 2 ganger i mnd), fordi 'han ikke vil forstyrre meg og barna' hvis han kommer sent hjem.

 

Han har også ved flere anledninger kalt meg denne vennens navn i en intim situasjon. Etterpå har han sagt, 'herrgud, du kan da ikke hisse deg opp over det, det var en glipp'.

 

Min mann har en ganske profilert jobb og er litt kjent. Jeg er sikker på at dersom han er homo, hadde han aldri i verden levd dette ut åpenlyst, og kunne godt funnet på å bruke meg og barna som skalkeskjul.

 

Mange andre av våre venner har spøkt med og ledd av det 'rare' forholdet mellom min mann og hans venn- så det er tydelig noe som folk legger merke til.

 

Merker jeg har blitt ganske stresset over dette. Har prøvd å ta det opp med han en gang- da slo han til meg (første, og hittil siste gang dette har skjedd) og sa jeg kunne bare drite i og insinuere slike ting...

 

På forhånd takk for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med dette du beskriver, overrasker det meg at du ikke skriver at du har kjent bæsjelukt på kuken hans, siden mannen åpenbart er homo...

 

Så spørsmålet du bør stille deg er heller: "Vil jeg være mor i skalkeskjulfamilien?" Siden sannheten alltid kommer frem før eller senere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at du reagerer, og det hørtes jo egentlig ganske mistenkelig ut når han faktisk overnatter der, sier navnet til vennen når dere to har sex osv..

Og det at man spiller homofob og synes homoer er sååå ekle er helt normalt å gjøre hvis man selv er det, men ikke tør innrømme det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette høres ut som en bifil mann ja.. :-)

 

Spycam sier nå jeg da.. Evt så får du snike deg bort til huset til kameraten en natt når de kommer hjem. :-) Du får i hvert fall aldri en tilståelse fra han, bifile menn holder VELDIG godt på hemmeligheten sin. Bare tenk -hvor mange bifile menn kjenner du kontra hvor mange bifile som finnes? Jeg kjenner mange bifile gutter, men kun en som er åpen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj, ja, det høres desverre ut som om mannen din er homo.

 

Bare det at han reagerer så enormt kraftig på å bli konfrontert med dine mistanker, viser at dette er et enormt sårt punkt..

 

Du har jo en del valg..

 

1. Godta sitasjonen og tro på mannen din som sier at han ikke er homofil..

2. Spør kompisen om de har noe sammen

3. Prøve å ta dem på fersken

4. Gå fra ham fordi du er overbevist om at han er homofil og bruker deg og barba som skalkeskjul...

 

Masse lykke til. Dette må være en kjempevond følelse å sitte med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes dette høres litt mysko ut. Og hvis han i tillegg slår til deg fordi du spør..da er det noe merkelig på gang. Har du spurt vennen hans da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke lest noen andres svar, men må si at ut i fra innlegget virker mannen din som en typisk skaphomo. Noe som selvfølgelig er kjempesårt for han, og grunnen til at han "klikket" da du tok det opp.

 

Om du vil finne ut av det på egenhånd anbefaler jeg å snoke litt på dataen hans, der kommer mange mørke hemmeligheter frem, i form av logg og bilder. Kanskje han er medlem av gaysir.no f.eks? Vet om andre profilerte skaphomser som og er med der, med ukjent nick og uklare bilder. Sjekk f.eks også mottatte filer, nedlastede filer.

 

Temporary files/ midlertidige filer viser sider han har vært på om det ikke kommer opp i adressefeltet. Dette kan du søke på i søkefeltet så kommer mappen opp med liste over adresser og sider.

Sitter han på msn kan du sjekke msn-loggen hvem han chatter med og hva som blir sagt..

 

Du kan sjekke mobilen hans om det er meldinger, oppringinger ut/inn på tidspunkt det er unormalt å snakke med "venner", både sendte og mottatte meldinger, (ofte glemmer man å slette sendte mld)., mottatte mms/ om han har tatt bilde av seg selv i utfordrende stillinger, osv. Det er ikke et direkte bevis, men mulighetene for at han har sendt de til noen andre er absolutt der.

 

Synes absolutt ikke det er feil av deg å prøve å finne ut av dette på egenhånd, du er konen hans og har full rett på å vite om du blir rundlurt eller ikke, og bevisene dine hittil er ganske klare. Du har alt konfrontert han, noe han ikke taklet, så værsågod og snok. :)

 

Hilsen "ekspert" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

temporary files, eller midlertidig mappe kan man finne ved å søke på dataens eget søkefelt (søker ikke på nett med innhold i dataen) innpå "start" knappen. "Søk". holder å skrive temporary eller midlertidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mer forbudt å risikere at noen får Hiv, foreksempel..

 

Temporary files eller midlertidig mappe kan man finne ved å søke på dataens eget søkefelt, gå inn på "start" der står det "søk" "søk i datafiler" eller noe (har ikke pc selv så husker ikke helt hva det står).

Holder å taste inn ordene temporary. eller midlertidig. (spørs hvilket språk dataen er på).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...