Mille & lillegutt Skrevet 10. desember 2008 #1 Skrevet 10. desember 2008 Heihei! Jeg går rundt å lurer på om jeg kan være gravid...Har endel symptoner..Vondt i magen, kvalm innimellom og ømme pupper til tider..Har også hatt ganske vondt i korsryggen i det siste.. Testa idag og den var negativ..Selv om mensen min er litt ustabil vil jeg tro det er ca. en uke til den skal komme..Kan være at jeg bare ønsker at det skal være noe der.. Hva tror dere? Skal jeg vente å se om jeg får mensen før jeg tester på nytt eller kan jeg teste før?
beredt Skrevet 10. desember 2008 #2 Skrevet 10. desember 2008 Hei! Førsteman: 11 dager etter 1 dag av mensen andremann: 8 dager etter 1 dag av mensen. Men begge gangene var streken veeeeldig svak, men man kunne absolutt se den.
2010 Mammaen Skrevet 10. desember 2008 #3 Skrevet 10. desember 2008 Jeg hadde det sånn som du for et par uker siden, men det var nok bare symptomer jeg innbilte meg (jeg var ikke gravid). Vanligvis får man ikke symptomer på graviditet før tidligst uke 5 (selv om noen kan få før!). Hvis du er gravid vil det nok neppe vises på testen så tidlig som nå, så hvis du klarer å vente er det nok best om du venter til den dagen mensen skal komme. Da er resultatet over 90% sikkert. Lykke til! Får håpe du får det som du vil :-)
Mille & lillegutt Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. desember 2008 Takk for svar:) Kan nok hende jeg bare innbiller meg det ja.... Har gjort det noen ganger! Hehe..Men syns ikke det har vært så ille som nå liksom..Føler meg uvel store deler av dagen... Får nok vente å se ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå