Gå til innhold

flere som har nytt alkohol før man visste???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde meg 3 glass vin og en shot noen dager før jeg testet.trodde ikke jeg hadde blitt gravid,følte liksom at mensen kom,samme smertene og det hissige humøret.nå i ettertid tenker jeg at det helt sikkert har godt bra,men innimellom kommer den vonde følelsen...,tenk om det har skadet barnet..!noen som har det på samme måte??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slapp av du..det går nok bra. :) det er ikke store mengdene, hadde vært verre hvis det hadde vært en real fyllekule!

Skrevet

Ville ikke stresse over det. Har netop læst at børn af mødre, som drikker et enkelt glas nu og da mens de er gravide, klarer sig bedre end de, hvis mødre er totalt afholdende.

Har lidt svært ved at drikke for at se om det passer, da jeg synes det er en lidt tvivlsom sammenhæng. men ihvertfald betyder det at du ikke skal stresse over at have drukket lidt vin en enkelt gang.

Skrevet

ja,er ventlig større mengder alkoholinntak over en lengre periode som skader..men leger har ingen holdepunkter om dette så de sier like godt totalt avhold.men tankene svirrer uansett fordi om jeg innimellom er sikker på at det går bra:)

Skrevet

Hei:)

Navlestengen dannes ikke før i uke 5 av svangerskapet. Om du har drukket før den tid så har det ingenting å si. Fosteret har ingen kontakt med mor før den tid! Det sa ihvertfall legen min..;)

Skrevet

Jepp, var på julebord med jobben og drak både vin, øl og baileys! Drikker utrolig sjelden, 1-2 ganger i året, så typisk at det var nå..

MEN akkurat det samme skjedde sist gang jeg var gravid og, og da gikk det veldig bra heldigvis. Jeg må bare få understeke at jeg ikke har drukket en dråpe alkohol siden jeg fant ut jeg var gravid altså, verken denne gangen eller forrige...

Skrevet

Ja jeg tok meg noen glass vin før jeg visste. Første gangen var jeg på skikkelig fest 2 dager før jeg fant ut, legen min sa det var det utrolig mange som gjorde og at jeg bare kunne slappe av:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...