lovise78 Skrevet 10. desember 2008 #1 Skrevet 10. desember 2008 Bruker billigtester, stav utgaven. Kan man stole like mye på de, som de til CB?
2010 Mammaen Skrevet 10. desember 2008 #2 Skrevet 10. desember 2008 Jeg leste et sted på nettet at de er mer sensitive for hcg enn CB og QR, det er derfor lettere at de er falske positive enn de to sistnevnte. Leste at menn kan til og med få minimale utslag på disse testene fordi de er ekstremt sensitive for hcg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå