Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 10. desember 2008 #1 Skrevet 10. desember 2008 Jeg vet jeg har spurt før, men blir så frustrert av disse syklusene. Nå hadde jeg positiv el-test i går og en liten dipp i temp. Så i dag tidlig var tempen gått så vidt litt opp, men ikke nok til at jeg skal ha hatt el? Og tok en el-test nå hvor det var en svak strek, men altså ikke positiv. http://www.fertilityfriend.com/home/gkben Jeg hadde forresten en snakk med sambo i går og sa at syklusene mine nå bare blir lengre og lengre og jeg ikke engang vet om jeg har el denne syklusen og at jeg blir stressa av det (og da kan det jo bli enda mer tull med hormonene!). Jeg sa at om jeg feks ikke hadde el denne syklusen og jeg i verste tilfelle bare hadde el annenhver syklus eller noe (for å svartmale det litt da...!) så kunne jeg i teorien bare ha el en gang hver 80. dag, og hvordan er sjansen for å treffe el da liksom. Jeg sa også at jeg håpet at syklusene stabiliserte seg og det sikkert kom til å ordne seg. Men da ble han helt paff for han hadde gått rundt og trodd at alle jenter hadde el en gang i måneden og ferdig med det...! Jeg visste ikke om jeg skulle le eller gråte, men nå fikk han i alle fall noe å tenke på så håper jeg VIRKELIG han er med på å prøve neste gang jeg har el!
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 10. desember 2008 #2 Skrevet 10. desember 2008 Om du har hatt EL eller ikke er helt umulig å si før man får flere temper, men det vet du;) men jeg kan betrygge deg med at om de neste tempene skulle fortsette å bli høyere, så har den steget nok til at EL var i går. Men jeg skal titte på den fremover, så skal jeg se. Kjedelig med lange sykluser ja, håper mannen din snart er med på løpet
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 10. desember 2008 #3 Skrevet 10. desember 2008 Spennende at du fikk positiv EL-test i går! Som Tryne sier så er det ikke lett å si før du har flere temper, men jeg håper at den fortsetter å stige, slik at EL var i går. Så bra at du har gitt han noe å tenke på, kanskje han skjønner at det ikke alltid er så lett å få det til og klaffe. Krysser fingrene for at han er med på å prøve fra nå av:)
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. desember 2008 Jess! Endelig steg tempen, da hadde jeg mest sannsynlig el på dag 25 *puh* Hoppet av i svingen disse dagene
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 12. desember 2008 #5 Skrevet 12. desember 2008 jepp, ser sånn ut:D. Den ser flott ut:) alltid kjekkt når EL dukker opp så man vet at man er noe lunde i rute
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 12. desember 2008 #6 Skrevet 12. desember 2008 Jippi, så bra!! Er jo lov å håpe at det sneik seg ut noen svømmere selv om dere hoppet av;)
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 12. desember 2008 He he, ja man vet jo aldri De andre gangene vi hoppet av har ikke vært så nærme el så.... men jeg tror ikke noe før jeg får se det. Men det var artig for jeg kjente skikkelige el-smerter på tirsdag så jeg var ganske sikker på at jeg hadde el, men når tempene går sånn opp og ned så begynner man jo å tvile på kroppen sin.... Nå skal jeg gå inn i juletida med et lett hjerte Og sambo har virkelig begynt å tenke på dette her nå, men hva han kommer fram til, det vet jeg ikke. God jul
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 12. desember 2008 #8 Skrevet 12. desember 2008 Da er det jo håp for at det kan bli en liten spire;) Skjønner godt at du ble usikker på kroppen din når tempene hoppet så mye, men det må være godt å få bekreftet at EL-smertene var samme dag som du hadde EL. Så nå kan du bare slappe av resten av jula ja. Så bra at samboern din har begynt å tenke ordentlig på det, får håpe at dere er prøvere fra nyåret av:) God jul:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå