Gjest Skrevet 10. desember 2008 #1 Skrevet 10. desember 2008 Samboeren min var veldig redd for å bli far frem til vi var på ul og fikk sett den søte sønnen vår )er første gang for han,og andre gang for meg.)han har liksom aldri sagt noe særlig om hva han føler rundt det å bli far,forutenom at han synes det er skummelt,men nå di siste dagene så har han forandra seg sånn. jeg har hatt uregelmessige rier,og nå tror jeg det har gått opp for sambo at det skjer noe snart. Han sitter der plutselig i sofaen og klør seg i hodet og ser helt forvirra ut "jeg venter på noe men vet ikke hva" sier han merker han er skikkelig ratsløs i kroppen blitt,ofte inn på barnerommet og ser at alt er på plass,og spør meg ofte om vi har alt klart Ble litt rotete forklart,poenget mitt er at det er så utrolig hærlig å se på han nå nar han går her å venter ELSKER han så,blir nesten litt forelska på nytt av å se på han:)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 10. desember 2008 #2 Skrevet 10. desember 2008 Så koselig da - redebyggermann jammen! Min man slapper utrolig godt av og er ikke videre rastløs, selv om han nok er litt lei av kjerringa som må skyves opp av både seng og sofa :oD
Pappalille Skrevet 10. desember 2008 #3 Skrevet 10. desember 2008 Det sies jo at man ofte kan forelske seg litt på nytt i den en får barn med når vi ser hvor mo de kan være =) Jeg har en sånn fantastisk en selv jeg, og jeg kjenner det strammer til rundt hjerterøttene når jeg ser han kikker på magen min og smiler, er inne og stryker over barnesenga eller bare tar vare på meg og er bekymret for hvordan "vi" har det =)
Gjest Skrevet 10. desember 2008 #4 Skrevet 10. desember 2008 ja di er herlige!! Når jeg sitter å tenker på hvor mye godt di gjør for oss så blir jeg litt flau over meg selv me tanke på alle hormonbombene jeg har smelt av den siste tia
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå