Gå til innhold

???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg har så vondt i halebenet åså går det ned på høyre rompeball...noen som vet hva dette kan vere?? vont å gå å...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På grunn av mer tyngde frem, og "slappere" bekken, er det mange som også kjenner en slags stivhet, særlig nedover rumpeballene. Rett og slett fordi man bruker musklene annerledes. Dette kan bli bedre hvis man er flink og tøyer ut muskulaturen etter turer, på kvelder etc. Ligg på gulvet og trekk foten godt til deg...

 

Men selvfølgelig; det kan være bekkenløsning på vei også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være triggerpunkt (muskelknuter) i muskulaturen som gir utstrålende smerte ned i rompeballen. Er helt vanlig og helt ufarlig. Men ikke behagelig, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde vondt i korsryggen og høyre rompeball...Gikk til kiropraktor, og hun sa at bekkenet mitt var litt skeivt, pluss at muskelen som gikk over rumpeballen var i strekk. Hun har knekt på meg fire ganger nå, og smertene er så og si borte... Dyrt, men jeg synes det er verdt det. Leste på nettet at mange gravide kan bli hjulpet av å gå til kiropraktor da det ofte er snakk om låsninger i bekken istedet for bekkenløsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...